طبق گزارش های جدید شرکت اپل تصمیم دارد با مقامات دولتی آمریکا، رایزنی نماید تا امکان ثبت تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی کاربران را در آیفون فراهم نماید. البته در ابتدا این امکان را برای سربازان قدیمی ارتش آمریکا انجام می دهد تا با این روش افراد بتوانند در هر لحظه از طریق آیفون‌ها همه اطلاعات سلامتی خود را با مراکز پزشکی در میان بگزارند.

مراکز پزشکی با استفاده از این فناوری می توانند به صورت سریع به اطلاعات و وضعیت جسمانی افراد دسترسی پیدا نمایند تا سریع ترین اقدامات جهت معاینه و معالجه بیماران انجام شود. همچنین با استفاده از این قابلیت احتمال اشتباهات پزشکی کاهش پیدا می کند.

در قدم اول شرکت اپل در نظر دارد تا این امکان را به 9 میلیون نفر در آمریکا و از طریق به روز رسانی نرم افزاری در سیستم عامل ios ارائه دهد. البته تا این لحظه زمان عرضه این فناوری در ios مشخص نمی باشد.

گفتنی است شرکت اپل امکان ثبت اطلاعات سلامتی افراد را با استفاده از اپل واچ فراهم نموده است؛ همچنین، آی او اس نیز به صورت محدود اطلاعات مربوط به سلامتی کاربران را در خود ثبت می نماید. ولی شرکت اپل قصد دارد تا تعداد این اطلاعات را افزایش دهد تا مراکز پزشکی دسترسی سریع تری به اطلاعات حیاتی کاربران و بیمار پیدا کنند.

علاوه بر این شرکت اپل در تولید اپل واچ سری 4 قابلیت ثبت نوار قلب را برای کاربران مسن‌ در نظر گرفته است تا این افراد بتوانند مشکلات و بیماری‌های قلبی و عروقی خود را تشخیص دهند و نسبت به درمان آن اقدام نمایند.

  • مدیریت
  • آذر 3, 1397
  • 299 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!