با گذشت سه سال از عرضه نسخه اولیه اپلیکیشن پخش موسیقی اپل موزیک، شرکت اپل اقدام به عرضه نسخه مناسب با تبلت‌های اندرویدی نموده است.

با توجه به گزارشات جدید از شرکت اپل درباره توسعه نسخه 2.7 اپلیکیشن اپ موزیک که از این پس قرار است با نمایشگر بزرگ تبلت‌های اندرویدی نیز سازگار باشد و همچنین می‌تواند از لحاظ گرافیکی بدون مشکل خدمات به کاربران ارائه دهد.
البته این نسخه هم اکنون در اختیار کاربران تست کننده نسخه‌های بتا قرار دارد و در آینده ای نزدیک برای تمامی کاربران به صورت عمومی و از طریق پلی استور قابل عرضه خواهد بود.

می توان گفت ارائه این قابلیت بیانگر آن است که شرکت اپل سیاست‌های انحصاری خود را در زمینهٔ ارائه اپلیکیشن‌ها و محتوای دیجیتالی در دستگاه‌های تولید شده فقط برای اپل را کنار گذاشته است و حالا با کاربران دستگاه‌های مبتنی بر اندروید رفتار ملایم‌تری دارد. شرکت اپل همچنین تصمیم دارد تا خدمات دیجیتالی خود را در دستگاه‌های دیگر نیز ارائه دهد و کاربران برای استفادده از آن‌ها لزوماً نیازی به تهیه دستگاه‌های تولید شده توسط اپل ندارند.

گفتنی است افرادی که حساب کاربری اپل موزیک دارند از این به بعد می‌توانند در تمامی دستگاه‌های اندرویدی خود به موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.با توجه به پشتیبانی اپل موزیک از سرویس Android Auto کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در دستگاه‌های مختلف از این سرویس اپل استفاده نمایند.

  • مدیریت
  • آذر 17, 1397
  • 278 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!