صفحه نمایش آیفون یازده پرو مکس از بهترین نمایشگر های حال حاضر :

آیفون یازده پرو مکس و آیفون یازده پرو این جدیدترین و پیشرفته ترین مدل های گوشی هوشمند که توسط شرکت اپل به جهان معرفی شده است

در حال حاضر یکی از مطرح ترین و مورد توجه ترین گجت هایی است که صحبت کردن درباره آن ها بین مردم این روزها رواج بسیار دارد.

آیفون یازده پرو مکس ، آیفون یازده پرو ، آیفون یازده سه مدل جدید گوشی های آیفون هستند که دو مدل اول نسبت به آیفون یازده از امکانات بیشتر و پیشرفته تری برخوردار هستند و به نسبت قیمت بیشتری هم دارند.

یکی از قسمت هایی که پس از معرفی هر گوشی هوشمند یا تبلت جدیدی که به بازار عرضی می شود مورد بررسی قرار می گیرد کیفیت صفحه نمایش آن است.

موسسه ای به نام دیسپلی مِیت فعالیت گسترده ای در حوضه کنترل و امتیاز دادن و تعیین کیفیت صفحه های نمایش دارد.

مواردی که توسط این شرکت برای امتیاز دادن مورد بررسی قرار می گیرد:

بازدهی ، رنگ ، نور ، شفافیت ، دقت و…

این شرکت پس از این که آیفون یازده پرو مکس ، آیفون یازده پرو ، آیفون یازده را مورد بررسی و سنجش قرار داد

به این نتیجه رسید که آیفون یازده پرو مکس در حال حاضر بالاترین کیفیت را از نظر صفحه های نمایش بین تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار دارد

نوع نمایشگر آیفون یازده پرو مکس اولد است که با توجه به کیفیت بالایی که دارد می تواند رقیب بعضی از صفحه های نمایش تبلت ها و لپ تاپ های پیشرفته باشد.

آیفون یازده پرو مکس حدود 20 درصد میزان روشنایی نمایشگرش از آیفون ایکس اس مکس بیشتر است.

این سری جدید گوشی های آیفون هم مانند تمامی محصولاتی که توسط شرکت اپل ارایه می شود نیازمند داشتن اپل آیدی است در صورت نداشتن بهتر از در اولین فرصت پس از تهیه گوشی برای خرید اپل ایدی اقدام کرد.

  • مدیریت
  • مهر 3, 1398
  • 329 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!