پس از انجام تست‌های مختلف توسط توسعه ‌دهندگان اسپاتیفای از طریق نسخه‌های بتا، اقدام به عرضه رسمی نسخه اپل واچ اپلیکیشن سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای گرفته‌اند.

بنابراین افرادی که تمایل به استفاده از این سرویس را دارند می‌توانند با مراجعه به اپ استور، و دریافت نسخه جدید اپلیکیشن این سرویس پخش موسیقی، اقدام به دریافت نسخه اپل واچ آن نموده و از این به بعد موسیقی‌های مورد نظر خود را از طریق ساعت هوشمند خود کنترل کنند.

از این پس افرادی که از اپل واچ و ایرپادهای بی‌سیم اپل به صورت همزمان استفاده می‌نمایند، برای استفاده از موسیقی‌های پلی لیست‌های اسپاتیفای دیگر نیازی به تلفن آیفون ندارند و آهنگ‌ها و لیست پخش‌های مورد علاقه خود را می‌توانند به صورت محدود و در حد ظرفیت اپل واچ در ساعت هوشمند خود سینک کرده و از آن‌ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که اپل واچ می‌تواند از طریق این اپلیکیشن، آهنگ های در حال پخش در آیفون را کنترل نماید و امکان انتخاب آهنگ‌ها را به افراد می دهد. همچنین، نسخه ال تی ای اپل واچ‌های سری 3 و 4 نیز می‌توانند آهنگ ها را بدون نیاز به آیفون دریافت کنند. همچنین نسخه عادی اپل واچ نیز می‌تواند از طریق اتصال به اینترنت وای فای موسیقی‌ها را دریافت نماید.
گفتنی است که انجام این کار برای کاربران ایرانی مستلزم تغییر آی پی اپل واچ می باشد که از طریق بعضی مودم‌های مخصوص صورت می گیرد که می‌توانند به طور مستقیم آی پی تمامی دستگاه‌ها را بدون نیاز به نرم افزار جانبی تغییر دهند.

  • مدیریت
  • آبان 27, 1397
  • 302 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!