به تازگی بررسی برای مقایسه قدرت سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره در آیفون‌ها و دیگر دستگاه‌های مشابه صورت گرفته است. با توجه به گزارش های این مقایسه، اسکن سر یک شخص به صورت سه بعدی پرینت شده است و آن را در مقابل فیس آیدی آیفون‌های جدید و دیگر تلفن‌های هوشمند اندرویدی که مجهز به سیستم تشخیص صورت هستند قرار داده شده است. در نتیجه این بررسی مشخص شد که آیفون X و مدل‌های جدید این تلفن‌های هوشمند دیگر از طریق پرینت‌های سه بعدی فریب نمی‌خورند و تنها با صورت واقعی صاحب گوشی قادر به باز نمودن قفل خود هستند.

در گزارش این بررسی آمده است که از 50 دوربین مختلف برای اسکن صورت شخص مورد نظر استفاده شده است و طی آن یک پرینت سه بعدی کاملاً دقیق را از صورت به وجود آورده است که حتی تشخیص آن از طریق عکس برای بسیاری از افراد دشوار است.

آیفون X و مدل‌های جدیدتر آیفون قدرت تشخیص این پرینت سه بعدی را به صورت یک شی دارند و آن را از صورت انسان تشخیص می دهند و به همین دلیل فیس آیدی فریب این پرینت سه بعدی را نخورده است. این در حالی است که تلفن‌های هوشمند اندرویدی به راحتی با اسکن این پرینت سه بعدی فریب می‌خورند و قفل دستگاه را برای افراد دیگر باز می‌کنند.

در این بررسی آیفون X در مقایسه با سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره گوشی‌های اندرویدی نظیر ال جی G7 ThinQ، گلکسی نوت 8، گلکسی اس 9 و وان پلاس 6 قرار گرفته است که در نتیجه آن مشخص شده که آیفون X و فیس آیدی ایمن‌ترین سیستم احراز هویت از طریق چهره می باشند.

  • مدیریت
  • دی 1, 1397
  • 322 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!