یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران ایرانی با آن مواجه می شوند مربوط به لاگین کردن در اپل آیدی می باشد که این مشکل ممکن است موجب به وجود آمدن اختلال در کار دستگاه شود.

این مشکل به صورتی است که کاربران در هنگام لاگین و وارد نمودن پسورد اپل آیدی خود با پیغام های متفاوتی مواجه می‌شوند که در پی آن دستگاه به اپل آیدی مورد نظر لاگین نمی‌شود. این اتفاق باعث این می‌شود تا فرد کاربر برای لاگین شدن پسورد اپل آیدی خود مکرر وارد نماید و در نتیجه این کار باعث می شود شرکت اپل، اقدام به قفل کردن اپل آیدی می کند.

نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که وارد کردن مداوم پسورد اپل آیدی در دستگاه‌ها، موجب قفل شدن حساب کاربر و در نتیجه باعث ایجاد مشکل در کارکرد دستگاه می شود..

یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل برای کاربران ایرانی، تحریم بودن کشور ایران از طرف شرکت اپل می باشد. و این شرکت آی پی‌های کشور ایران را مسدود نموده است و به همین خاطر اجازه لاگین نمودن اپل آیدی را به کاربران ایرانی نمی‌دهد. به همین دلیل، کاربران باید برای لاگین کردن دستگاه به اپل آیدی مورد نظر خود، از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنند.

اگر کاربران با چنین مشکلی در دستگاه های خود مواجه شدند، توصیه می‌شود که به هیچ عنوان پسورد اپل آیدی  خود را به صورت مداوم وارد نکند. و پیشنهاد می شود، اول نسبت به تغییر آی پی خود به آی پی کشور ثبت شده در اپل آیدی اقدام نمایند و بعد از آن مجدد برای لاگین نمودن تلاش نمایید.

البته باید گفت حل این مشکل از طریق معتبر بودن اپل آیدی قابل اجرا خواهد بود. و اگر شما از اپل آیدی‌های کارتی و غیر معتبر استفاده می‌نمایید، بهتر است تا قبل از قفل شدن دستگاه و حساب کاربریتان، نسبت به حذف آن از دستگاه خود اقدام نمایید.

همچنین اگر در زمینه تغییر آی پی دستگاهتان آشنایی ندارید، بهتر است از افرادی که در این زمینه تخصص دارند راهنمایی بگیرید.

  • مدیریت
  • مهر 24, 1397
  • 364 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!