داشتن ایمیل پشتیبانی برای اپل آیدی اختیاری می باشد ولی توصیه می شود که از ایمیل پشتیبان (ایمیل نجات) برای اپل آیدی خود استفاده کنید. اگر شما از سایت ما اقدام به خرید اپل ایدی نموده اید ما هیچ ایمیل نجاتی برای شما وارد نکرده ایم و این مورد را به عهده خودتان قرار داده ایم.
شما با استفاده از ایمیل نجات می توانید پاسخ های امنیتی خود را که از یاد برده اید را ریست نمایید در حالی که با استفاده از ایمیل اپل آیدی این امکان وجود ندارد. برای ریست کردن پاسخ های امنیتی با ایمیل اصلی اپل آیدی شما باید حتما به یکی از سوال های امنیتی پاسخ دهید در حالی که با استفاده از ایمیل نجات بدون داشتن پاسخ سوال ها می توانید به طور کامل سوالات امنیتی اپل آیدی را ریست کنید. همچنین هنگامی که اقدام به ریست پسورد اپل آیدی می نمایید اپل از ایمیل نجات شما برای بازگردانی پسورد استفاده می نماید و اطلاعات را به ایمیل نجات ارسال می کند.

 1. ابتدا وارد سایت appleid.apple.com شوید و اطلاعات اپل آیدی خود را وارد نمایید تا وارد محیط مدیریت اپل آیدی خود شوید.

 

 

 2. حال در قسمت Security بر روی Add a Rescue Email کلیک کنید.

 

 

 

 3. ممکن است اپل از شما پاسخ 2 سوال امنیتی را بخواهد. به آنها پاسخ داده و بر روی Continue کلیک نمایید.

 

 

4. سپس آدرس ایمیلی را که می خواهید به عنوان ایمیل نجات به اپل آیدی شما اضافه شود را در قسمت مربوط وارد کنید و روی Continue کلیک کنید.

 

5. حال اپل یک کد شش رقمی به ایمیل نجات شما ارسال می نماید. کد را وارد نموده و بر روی verify کلیک نمایید. توجه نمایید تا این کد شش رقمی را وارد نکنید ایمیل نجات برای شما ساخته نمی شود.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!