آموزش بازیابی اپل آیدی مفقود شده

 بدون شک Apple ID بخش اساسی کار با iOS وMac به حساب می آید که تمام برنامه ها و خرید هایتان را به هم مرتبط میکند و به شما این امکان را میدهد که اطلاعات و داده های خود را بین دستگاه های مختلف خود انتقال دهید. چنانچه آی دی خود را گم یا آن را فراموش کرده اید ،مراحل زیر را برای بازگرداندن آن دنبال کنید:
برای کاربرانی که از کامپیوتر استفاده میکنند:

۱ :قبل از هر چیز وارد وب سایت (appleid.apple.com) شوید.

۲ :به روی لینک Find Your Apple ID کلیک کنید. این لینک درست زیر باکس ایجاد اپل آی دی جدید سمت راست صفحه قرار گرفته.

ساخت اپل آیدی 

۳ :اطلاعات خود را وارد کنید. اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و ایمیل آدرس مربوط به اپل آی دی.
بعد از پر کردن این فرم، دگمه ی Next را فشار دهید
اگر اپل آی دی شما با ایمیل آدرستان یکسان باشد خوش شانس هستید.

۴ :تاریخ تولد خود را اثبات کنید. قبل از بازیابی اپی آی دی حتما” باید این کار را انجام دهید.

۵ :یک گزینه را برای بازیابی اپل آی دی خود انتخاب کنید. دو آپشن به شما پیشنهاد داده میشود: یکی از طریق ایمیل و دیگری از طریق چند سوال و جواب امنیتی.
اگر گزینه ی اول را انتخاب کردید که اطلاعات به ایمیل آدرستان فرستاده شود، به همین آدرس یا هر ایمیل آدرسی که با حساب شما مرتبط باشد فرستاده خواهد شد.
اگر گزینه ی سوال و جواب امنیتی را انتخاب کنید، شما باید به دو تا از سوال هایی که قبلا” موقع ایجاد ID آن ها را انتخاب کرده بودید، جواب یکسان بدهید.
فروش اپل آيدي امريکا 

۶ :پسوورد خود را ریست (دوباره طرح) کنید. اگر سوال و جواب امنیتی را انتخاب کنید، اپل آی دی شما در صفحه ی بعد ظاهر میشود و شما باید یک پسوورد جدید برای ID خود انتخاب کنید. و اگر از طریق ایمیل اقدام کنید، یک لینک حاوی پسوورد جدید به آدرس ِ ایمیل شما فرستاده میشود. ایمیل آدرسی که این پیام به آن فرستاده میشود، همان اپل آی دی شماست.

برای کاربران ِ iOS :
 
۱ : به قسمت تنظیمات اپلیکیشن وارد شوید. از صفحه ی Home screen میتوانید این کار را انجام دهید. این متد برای iPhone, iPad, iPod یکسان است.
فروش اپل آيدي ارزان 

۲ :بر روی گزینه ی iTunes & App Store کلیک کنید. این اولین گزینه بین پنج گزینه ی دیگر است که به راحتی میتوانید آن را پیدا کنید.

۳ :اپل آی دی خود را پیدا کنید. اگر هم اکنون یک اپل آی دی مرتبط با دستگاه خود داشته باشید در قسمت بالای صفحه ی آپشن iTunes & Apps برایتان ظاهر میشود.

۴ :به جزئیات مربوط به Apple ID خود دست پیدا کنید. ابتدا به روی اپل آی دی خود و سپس View Apple ID کلیک کنید ، پسوورد خود را وارد کنید تا پنجره ی جدیدی جهت میدیریت و تنظیم آی دیتان باز شود . در این پنجره میتوانید اطلاعات مربوط به پرداخت هزینه، سیستم هشداری و اپل آی دی مربوط به دستگاه خود را تغییر دهید.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!