آموزش بازیابی فایل های حذف شده ازiCloud

همانطور که مطلع شده‌اید اپل به تازگی قابلیتی را به iCloud اضافه کرده است که کاربران میتوانند با استفاده از آن، فایل ها، مخاطبان، تقویم ها و یادآورهایی که در حساب iCloud خود ذخیره کرده بوده‌اند اما به طور اشتباهی یا هر دلیل دیگری حذفشان کرده اند را بازیابی کنند. این قابلیت که تحت عنوان iCloud recovery از آن یاد میشود، به شما اجازه میدهد با طی کردن مراحل زیر، فایل های حذف شده را دوباره برگردانید:

 خرید اینترنتی اپل ایدی

 

قدم اول

باید با وارد کردن اپل آیدی و پسووردتان وارد اکانت iCloud خود بشوید. باید بدانید که اینکار از طریق اپلیکیشن iCloud امکانپذیر نیست و تنها باید از طریق سایت iCloud اقدام کنید.

 

قدم دوم

وقتی وارد حساب کاربری خود شدید، بر روی Settings کلیک نمایید و در قسمت انتهایی صفحه، وارد قسمت Advanced شوید.

قدم سوم

در این بخش همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، میتوانید با انتخاب گزینه‌ی مخصوص ریستور Files, Contacts و Calendars and Reminder، به طور جداگانه اطلاعات حذف شده از هرکدام را بازگردانی کنید. Calendars and Reminde برای اطلاعات مربوط به تقویم ها و یادآورها، Contacts برای اطلاعات مخاطبان و Files برای فایل های حذف شده کاربرد دارد.

 

بعد از طی کردن قدم سوم، ریستور کردن اطلاعات حذف شده به دو صورت انجام میگیرد:

 

 اکانت اپل رایگان

 

روش اول: برای بازگردانی اطلاعات مربوط به تقویم ها، یادآورها و مخاطبان کاربرد دارد

در این مرحله کافی است تب مربوط به اطلاعاتی که میخواهید بازگردانی کنید را انتخاب کنید و سپس یک تاریخ برای آن تعیین کنید تا ریستور آغاز شود. بعد از اینکه عملیات بازگردانی اطلاعات به پایان برسد، شما پیغام زیر را مشاهده خواهید کرد (در این آموزش، اطلاعات حذف شده در بخش مخاطبان، برگردانده شده است) :

نکته: تمام مخاطبانی که در تاریخ تعیین شده توسط شما در iCloud ذخیره شده بودند، بر روی تمام دیوایس هایی که درحال حاضر از آن اکانت iCloud استفاده میکنند، برگردانده خواهد شد. مخاطبان فعلی هم در یک آرشیو ذخیره میشوند و در صورت نیاز میتوانید آنها را جایگزین کنید.

 

 سامانه فروش اپل ايدي

 

روش دوم: برای بازگردانی اطلاعات مربوط به فایل ها کاربرد دارد

برای بازگردانی فایل ها کافی است آنهایی که میخواهید را انتخاب کنید و سپس بر روی Restore files در گوشه‌ی سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.

درنظر داشته باشید فایل هایی قابل بازگردانی هستند که توسط نرم افزارهای ساپورت کننده‌ی درایور iCloud ایجاد شده باشند مانند Pages, Keynote, TextEdit, Napkin و … . همچنین در این قسمت فایل هایی قابل انتخاب اند که در سی روز گذشته حذف شده باشند.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!