همانطور که می دانید اپل آیدی یک حساب کاربری امنیتی می باشد و در واقع معرف هویت کاربر و صاحب دستگاه تنظیم شده روی آن می باشد. مواردی مانند نصب اپلیکیشن از اپ استور، دسترسی به مخاطبین و تصاویر ذخیره شده در آیکلاود و … از جمله مواردی است که برای استفاده از آن‌ها حتماً باید اطلاعات اپل آیدی به طور کامل در اختیار کاربر باشد. اگر اپل آیدی تنظیم شده روی یک دستگاه قابل دسترسی نباشد به این معنی است که کاربر از قابلیت‌های آیفون یا آیپد نمی تواند استفاده نماید.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که عدم داشتن اطلاعات اپل ایدی باعث می‌شود تا کاربر حتی توانایی حذف این حساب کاربری را از روی آیفون نیز نداشته باشد.

با توجه به این موضوع گاهی ممکن است پیش بیاید که کاربران تمایل به حذف کامل اپل آیدی از داخل سرورهای اپل را داشته باشند. این عمل باعث می‌شود تا همه اطلاعات ذخیره شده کاربری آن‌ها از سرورهای اپل پاک شود.

روش پاک کردن اپل آیدی از سرور اپل

 برای انجام این کار شما مستلزم داشتن تمام اطلاعات کاربری اپل آیدی می باشد.البته توجه داشته باشید پیش از انجام این کار از بکاپ گرفتن تمام اطلاعات خود مطمئن شوید و اپل آیدی را از تمام دستگاه‌های خود ساین اوت کنید.

1- ابتدا وارد صفحه حریم خصوصی سایت رسمی اپل شوید.

2- سپس اطلاعات اپل آیدی را وارد نمایید و ساین این شوید

3- در قسمت پایین Request to delete your account را بزنید

4- حال گزینه‌های امنیتی شامل بکاپ گرفتن و اشتراک‌های خود را در اپل آیدی را بررسی نمایید

5- سپس گزینه Continue را بزنید

6- در پایان گزینه permanently delete your Apple ID account را بزنید تا اپل آیدی برای همیشه پاک شود

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!