آموزش شارژ اپل آی دی با استفاده از گیفت کارت

 

پس از خرید گیفت کارت یک کد 16 کاراکتره دریافت خواهید کرد که با دو ایکس شروع میشود.به تازگی اپل تولید کارتهای دو ایکس را متوقف کرده و اقدام به فروش کارتهای ایکسنموده است. بنابراین اگر کارتی که میخرید ایکس یا دو ایکس ولی به همراه اسکن است مشکلی نیست. برخی از سایتها به دلیل ناآگاهی اعلام نموده اند که کارتهای ایکس قانونی نیستند. این در حالیست که خود آن سایتها از چند روز دیگر اقدام به فروش کارتهای ایکس مینمایند !!! تنها چیزی که باید دقت کنید اینست که از خرید گیفت کارتهای بدون اسکن جلوگیری نمایید. چون این گیفت کارتهای بدون اسکن عموماً دزدی هستند و بعداً باعث بلاک شدن اکانت شما خواهند شد. پس سعی کنید همیشه گیفت کارت دو ایکس یا ایکس اسکن دار خریداری نمایید.

 خرید اپل ایدی آماده

اسکن کارتها باید یک نمای کامل از کل کارت باشد یعنی به همراه بارکد و شماره سریالها و البته کد کارت . به نحوی که بتوانید برای اینکه خیالتان از کارتی که خریده اید راحت شود، به راحتی آن را از اپل استعلام نمایید. دراین پست نمونه اسکن های کارتهایمان را برای شما قرار داده ایم. از خرید گیفت کارتهایی که تنها اسکن آنها یک تکه کد است جلوگیری کنید

.

برای شارژ اپل آی دی خود دو روش در پیش رو دارید :

1- شارژ از طریق کامپیوتر و برنامه آیتونز

2- شارژ از طریق اپ استور آیفون، آیپاد یا آیپد

روش اول : از طریق مک یا ویندوز

از قسمت Sign in اپل آی دی و پسورد خود را وارد نمایید .

روی قسمت Redeem کلیک کنید .

   سامانه فروش اپل ايدي

کد گیفت کارت را وارد نمایید و بر روی Redeem کلیک کنید و صبر کنید تا پیغام اضافه شدن میزان اعتبار گیفت کارت روی صفحه نمایش داده شود.

گیفت کارت شما شارژ شده و بدون تاریخ انقضا میشود و پس از شارژ در کنار نام اپل آی دی شما در بالا سمت چپ ، میزان اعتبار حساب شما نمایش داده خواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!