استفاده بهینه از امکانات

Accessibility

اگر کاربر آیفون باشید، چه آیفون خود را جیلبریک کرده باشید چه نکرده باشید یک ویژگی منحصر به فرد در آیفون شما وجود دارد که ممکن است تا امروز کمتر به آن توجه کرده باشید. این ویژگی یک بخش در تنظیمات آیفون شماست این ویژگی می باشد . به قول خود اپل آنها با این امکانات « هر کاری ممکن بوده کرده اند تا هر کاری ممکن است بکنید ». با اینکه این بخش از اساس برای افرادی ساخته شده که از لحاظ جسمی ناتوانی هایی دارند اما می توان از آنها برای افراد کاملا توانا هم استفاده کرد. در ادامه می خواهیم به این بخش از آیفون شما که خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد بپردازیم

ساخت اپل ایدی

چطور تنظیمات این برنامه را پیکربندی کنیم:

در کل دو راه برای پیکربندی این تنظیمات وجود دارد. راه اول که همان راهی هست که اپل آن را توصیه می کند استفاده از آیتونز است. دیوایس خود را به کامپیوتر متصل کنید و در آیتونز وارد قسمت مربوط به دیوایس خود شوید. در انتهای تب سامرای در دسته تنظیمات یک دکمه وجود دارد که روی آن نوشته شده Configure Universal Access. اکثر تنظیمات آن در همین بخش قابل پیکربندی است.

خريد اپل ايدي

راه دوم این است که آیتونز را فراموش کنید و تنظیمات را از روی دیوایس خود پیکربندی کنید. ستینگ را باز کنید و به بخش جنرال و سپس به این بخش بروید. اینجا می توانید تنظیمات دلخواه خود را پیکربندی کنید. درست مثل آنچه در آیتونز قابل کنترل است.

Assistive Touch:

اگر دکمه های سخت افزاری آیفون شما خراب شده یا اینکه می خواهید به سادگی هر چه تمام تر یک سری دستور به آیفون خود بدهید اکسیسیتیو  تاچ خیلی به دردتان می خورد. مهم نیست کدام نرم افزار را اجرا کرده اید یا در کجای سیستم عامل به سر می برید، پس از اینکه این ویژگی را فعال کردید یک مربع کوچک روی صفحه نمایان می شود که می توانید جای آن را روی صفحه تغییر دهید. ضمنا وقتی با آن کاری ندارید کمرنگ می شود، انگار که اصلا روی صفحه شما نیست. پس نگران این نباشید که مزاحمتان بشود.

فروش اپل آيدي امريکا

یک کار خوب دیگری که این ویژگی انجام می دهد این است که می توانید از طریق آن امکان چرخش صفحه را غیر فعال کنید و صفحه را روی حالت افقی قفل کنید. همانطور که می دانید قفل کردن صفحه از طریق منوی مولتی تسک صفحه را تنها در حالت عمودی قفل می کند.

گیفت کارت اپل رایگان

برای قفل کردن صفحه نمایش در حالت افقی ابتدا آن را در منوی مولتی تسک در حالت عمودی قفل کنید و سپس در منوی آن که قبلا فعال کرده اید وارد بخش دیوایس و سپس روتیشن شوید. درست مثل عکس بالا با گزینه های تغییر حالت صفحه نمایش مواجه می شوید که هر کدام را که انتخاب کنید به صورت موقت روی همان حالت صفحه نمایش قفل می شود.

Invert Colors:

یکی دیگر از توانایی های فوق العاده آن در آیفون اینورت کالرز نام دارد. این ویژگی می تواند در برخی مواقع و در برخی از نرم افزار ها کنتراست رنگ را بهبود بخشد و در نتیجه باعث شود دیدتان در نرم افزار بهتر شود.

سامانه فروش اپل ايدي

همانطور که گفته شد استفاده از این ویژگی به نرم افزاری که استفاده می کنید وابسته است و ممکن است برای برخی نرم افزار ها این ویژگی نتیجه معکوس دهد و کیفیت تصاویر را کاهش دهد. اما بعضی نرم افزار ها هم هستند که با این ویژگی به خوبی هم خوانی دارند. یکی از فواید این ویژگی زمانی است که در شب و در نور کم از آیفون خود استفاده می کنید. غیر از مواقعی که از حالت نایت در آی بوکز استفاده می کنید، در بقیه موارد نور سفید صفحه نمایش آیفون در اتاق تاریک می تواند چشم شما را به شدت اذیت کند که با استفاده از اینورت کالرز این مشکل نیز حل می شود.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!