با توجه به شایعات منتشر شده در مورد آیفون‌های 2019 حاکی از آن است که این تلفن‌های هوشمند دستخوش هیچ تغییر ظاهر و فیزیکی نسبت به سال 2018 میلادی نخواهند شد و این دستگاه‌ها با همان شکل و طراحی گذشته آماده عرضه خواهند بود.

بنابر گزارش‌های متعددی که در مورد آیفون 2019 منتشر شده، این تلفن‌های هوشمند در سه مدل و دقیقاً با همان شکل و شمایل آیفون‌های 2018 آماده عرضه به بازار می‌شوند. در نتیجه این شایعات میتوان امیدوار بود که در سپتامبر 2019  شاهد معرفی یک آیفون 5.8 اینچی مشابه آیفون XS و یک آیفون پرچم‌دار با سایز بزرگ 6.5 اینچی مشابه آیفون XS Max باشیم. علاوه بر این، اپل تصمیم دارد همچنان برای یک سال دیگر تولید آیفون‌های ارزان قیمت خود را ادامه دهد و نسخه جدید آیفون XR را برای بار دیگر آماده عرضه به بازار کند.

همچنین وب سایت Barron اعلام کرده که در نیمه دوم سال مالی 2019 اپل از لحاظ بدنه هیچ تغییری را در آیفون‌های جدید خود اعمال نمی‌کند و این دستگاه‌ها همچنان همان ظاهر گذشته را خواهند داشت. اپل به جای تغییر طراحی دستگاه‌های خود در سال 2019 بیشتر روی بهبود معماری و طراحی سخت افزاری پردازنده و دیگر قطعات دستگاه‌ها تمرکز خواهد کرد. تغییرات سخت افزاری اعمال شده در آیفون 2019 بیشتر روی واقعیت افزوده، افزایش فرکانس پردازنده و بهبود سرعت دانلود در شبکه همراه متمرکز خواهد بود.

Barron بر خلاف مینگ چی کو بر این باور است که اپل در تولید آیفون 2019 از نسخه‌هایی جداگانه با پشتیبانی از شبکه همراه 5G رونمایی می‌کند. این در حالی است که مینگ چی کو و خبرگزاری بلومبرگ در گزارش‌هایی جداگانه اعلام کرده‌اند که اپل تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G خود را به سال 2020 و بعد از آن موکول خواهد کرد. موسسه مورگان استنلی نیز روز جمعه اعلام کرد که اپل به منظور رقابت و بقا در بازار کشور چین همچنان به تولید و عرضه آیفون‌های ارزان قیمت خود نظیر آیفون XR ادامه می‌دهد.

  • مدیریت
  • آذر 21, 1397
  • 282 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!