اپل ایدی خود را فعال کنید

یکی از اختراع هایی که در قرن اخیر زندگی بشر را دگرگون کرده است ، اختراع گوشی های هوشمند یا همان اسمارت فون ها است.

از مطرح ترین برند های تولید کننده این گوشی های هوشمند و همه کاره می توان به شرکت اپل اشاره کرد.

در واقع این شرکت از پیشگامان تولید این فناوری است.

یکی از مهم ترین نکاتی که در استفاده از گوشی های هوشمند باید به آن دقت کرد این است که هر شخص برای استفاده از گوشی هوشمند خود باید یک حساب کاربری مجازی داشته باشد تا بتواند از تمامی امکانات گوشی هوشمند خود استفاده کند.

داشتن این حساب کاربری کمک می کند تا بتوان از همه طرفیت های گوشی هوشمند استفاده کرد و در عین حال امنیت و شخصی سازی اطلاعاتی که وارد این گوشی ها می کنیم ، انجام بشود.

حساب کاربری که مخصوص گوشی های هوشمند شرکت اپل است ، اپل ایدی یا همان apple id  نام دارد :

ساختن این حساب کاربری کار ساده ای است اما به دلیل محرومیت های اعمال شده این کار در کشور ما به راحتی انجام نمی شود و به پروسه های خاصی نیاز دارد .

حال شرکت به سیب برای رفاه حال هم وطنان و کاربران گوشی های اپل در ایران این امکان را فراهم کرده تا آن ها بتوانند ، اپل ایدی یا همان apple id خود را بسازند.

پس آن ها با ساختن اپل ایدی برای دستگاه خود دیگر در استفاده از گوشی ها و تبلت ها و کامپیوتر های تولید شده توسط شرکت اپل به مشکل بر نخواهند خورد.

برای ساختن اپل ایدی تنها کافی است وارد سامانه به سیب شد ، اطلاعات خواسته شده توسط سامانه را در اختیار آن گذاشت و تنها با چند کلیک و صرف چند دقیقه وقت و هزینه ای اندک صاحب یک اپل ایدی شد .

شرکت به سیب خدمت گزار تمام کاربران محصولات شرکت اپل است.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!