با توجه به اطلاعات منتشر شده از شرکت اپل این کمپانی در حال گسترش روشی جهت قراردادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آیفون‌ها است تا از آن طریق بتواند تاچ آیدی را برای بار دیگر به آیفون‌ها باز گرداند. اپل تصمیم دارد تا تاچ آیدی را به عنوان یک گزینه جایگزین برای فیس آیدی در آیفون‌ها ارائه نماید و با توجه به این موضوع آیفون‌های آینده احتمالاً با دو سیستم احراز هویت بیومتریک کار کنند که علاوه بر تشخیص چهره کاربر امکان تشخیص اثر انگشت آن را نیز خواهند داشت.

قراردادن سنسور اسکن اثر انگشت یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های اپل در سال 2017 برای تولید یک تلفن هوشمند دارای نمایشگر بدون حاشیه بوده است و اپل تا به امروز نتوانسته راه حلی مناسب برای آن پیدا کند و به همین دلیل مجبور به حذف تاچ آیدی و معرفی فیس آیدی به عنوان گزینه جایگزین در تلفن‌های هوشمند خود شد. اپل یک طرف امنیت فیس آیدی را بارها تائید و تضمین نموده و همچنین اعلام نموده که استفاده از اثر انگشت همچنان در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

البته گفتنی است که با توجه به انتشار اطلاعات یاد شده، هنوز هیچ زمان دقیقی برای عرضه این قابلیت در آیفون‌ها مشخص نشده است و معلوم نیست که اپل در سال آینده این قابلیت را به آیفون‌های جدید خواهد آورد یا آیفون‌های 2019 با همان سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره آماده معرفی در بازار می‌شوند.

  • مدیریت
  • آذر 28, 1397
  • 311 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!