اگر شما رمز عبور و اطلاعات امنیتی یا اطلاعات دیگر مربوط به اکانت اپل آیدی خود را چند بار اشتباه وارد کنید، اپل آیدی شما به دلیل محافظت از اکانت شما به طور خودکار قفل می شود و شما نمی توانید از خدمات اپل استفاده نمایید. شما می توانید اپل آیدی خود را با تایید هویت، Unlock نمایید.

در صورتی که اپل آیدی شما به خاطر دلایل امنیتی قفل شده باشد، شما با یکی از پیام های خطای زیر مواجه می شوید :

  • “You can’t sign in because your account was disabled for security reasons”
  • “This Apple ID has been disabled for security reasons”
  • “This Apple ID has been locked for security reasons”

هنگامی که شما یکی از پیام های بالا را دیدید، می توانید با مراجعه به سایت iforgot.apple.com و وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خود و ریست رمز عبور ، اپل آیدی خود را آنلاک  (Unlock) کنید. توجه نمایید که شما برای اینکار یا باید به ایمیل اپل آیدی دسترسی داشته باشید یا اینکه پاسخ سوالات امنیتی اپل آیدی خود را داشته باشید، در غیر این صورت امکان باز شدن قفل اپل ایدی وجود نخواهد داشت.پس از تغییر رمز عبور به منظور آنلاک کردن اپل آیدی، شما باید رمز جدید را در آیکلود و دیگر سرویس های اپل وارد نمایید.

در برخی مواقع ممکن است هنگامی که شما بخواهید از اپ استور دانلود نمایید، با خطای “Your Apple ID has been disabled” روبرو شوید و پیامی مبنی بر غیرفعال شدن به دلایل امنیتی را به شما نمایش ندهد. در این حالت با تغییر رمز عبور اپل آیدی ، قفل آن باز نخواهد شد و همچنان غیر فعال می ماند. برای رفع این مشکل، شما باید با پشتیبانی اپل به صورت مستقیم تماس بگیرید. توجه کنید حتما باید جواب سوالات امنیتی خود را بدانید. راه دیگر برای رفع این خطا، عوض کردن اپل ایدی و استفاده از اکانت اپل آیدی جدید می باشد. برای تهیه ی اکانت اپل آیدی ، به صفحه اپل آیدی مراجعه نمایید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!