ترفندهایی برای آیفون

1. بستن سه اپلیکیشن با یک حرکت

نیاز دارید تا چند اپلیکیشن را خیلی سریع ببندید؟ خب برای اینکار نیاز نیست به جان گوشی خود بیفتید و هر دفعه یک اپلیکیشن را به بالا بکشید تا بسته شود، شما می‌توانید خیلی راحت با کشیدن سه انگشت خود بر روی صفحه به سمت بالا همزمان و در یک حرکت سه اپلیکیشن را با هم ببندید.

2. خاموش کردن سریع چراغ قوه

در کنترل سنتر iOS به گزینه روشن کردن چراغ قوه دسترسی داشته‌اید و آن را روشن کرده‌اید، اما برای خاموش کردن آن نیاز نیست به آن‌جا بازگردید، تنها با فشار دادن میان‌بر اپلیکیشن دوربین از صفحه قفل آن را خیلی سریع خاموش کنید.

گیفت کارت اپل رایگان

3. افقی یا عمودی

ابزار leveling درونی iOS در واقع از ژیروسکوپ دستگاه استفاده می‌کند تا شما بفهمید شئ مورد نظرتان کاملا افقی (یا عمودی) است. برای دسترسی به آن وارد قطب نمای (compass) دستگاه شوید و سپس به سمت را سوایپ کنید (دست خود را بکشید) تا وارد ابزار Level شوید.

4. استفاده از ابزار فرمت متن Blod ،italics ،underlining

 

در اپلیکیشن‌هایی مثل ایمیل شما می‌توانید از ابزار‌های نوشتاری همچون بولد کردن یا پر رنگ کردن یک متن، ایتالیک یا کج کردن آن یا حتی آندرلاین یا خط کشی در زیر حروف استفاده کنید. اما اگر شما نمی‌دانستید چنین ابزاری را در اختیار دارید پس تا کنون آن را از دست داده‌اید.

برای دسترسی به این ابزار ابتدا باید مقداری از متن دلخواه خود را برجسته یا highlight کنید سپس در پنجره کوچکی که برای کپی/پیست ظاهر می‌شود بر روی علامت پیکان تپ کنید، بعد از آن گزینه  “B / U” را انتخاب کنید تا به گزینه‌های فرمت دهی متن دست پیدا کنید.

5. خیلی سریع به عقب برگردید

 فروش اپل آيدي ارزان

برخلاف اندروید، سیستم عامل iOS دکمه‌های اختصاصی برای بازگشتن به پنجره‌های قبلی ندارد اما اگر کمی با اعمال حرکتی آشنا باشید انجام دادن اینکار کاملا عادی، راحت و سریع می‌شود.

در اپلیکیشن‌هایی مثل پیام‌ها (Messages) ، ایمیل‌ (Mail) یا حتی سافاری از لبه صفحه نمایش به سمت راست دست خود را بکشید تا به پنجره قبلی دستگاه بازگردید. این عمل خاص حرکتی، حتی در اپلیکیشن‌های طرف سوم شبیه به اینستاگرام نیز جواب می‌دهد.

6. ده ابزار کنترل به وسیله هدفون‌های ایرباد

 فروش آنلاين اپل ايدي

هندزفری‌های ایرباد آیفون پر از استعداد‌های پنهان هستند. با کمک آن‌ها شما می‌توانید عکس بگیرید، تماس‌ها را رد کنید و ویژگی‌های بیشتر. در پایین 10 بخش کنترل شونده‌ای که توسط هدفون‌های ایرباد‌ها قابل کنترل هستند را لیست می‌کنیم:

1. اگر در حال گوش دادن به موسیقی هستید، می‌توانید با فشار دادن یک بار دکمه میانی هدفون آهنگ را متوقف یا دوباره پخش کنید.
2. برای اینکه آهنگی را به جلو ببرید، دکمه میانی آن را دوبار فشار دهید و در دومین بار دست خود را نگه دارید.
3. برای باز پخش یک آهنگ، دکمه میانی را سه بار فشار دهید و در دفعه سوم دست خود را نگه دارید.
4. برای رد کردن یک آهنگ دوبار سریع دکمه میانی را تپ کنید.
5. برای رفتن به آهنگ قبل، سه بار پشت سر هم و سریع دکمه میانی را بفشارید.
6. زمانی که تماسی را دریافت می‌کنید، اگر یک بار دکمه میانی را فشار دهید به معنی جواب به آن تماس خواهد بود و اگر دوبار فشار دهید تماس رد خواهد شد.
7. برای نادیده گرفتن یک تماس، در زمان دریافت تماس دکمه میانی را برای مدتی نگه دارید تا دو بوق را بشنوید پس از ان تماس به سمت پست صوتی هدایت خواهد شد.
8. اگر در حال جواب دادن به یک تماس هستید و یک تماس جدید دریافت کردید، برای تغییر تماس‌ها باید یک بار دکمه میانی را فشار دهید و برای خاتمه دادن به تماس جدید نیز باید دکمه میانیهدفون را برای مدت دو ثانیه نگه دارید.
9. شما می‌توانید هدفون خود را به عنوان یک شاتر عکس گیرنده تبدیل کنید، برای انجام اینکار دکمه صدای بالا را فشار دهید تا عکس گرفته شود.
10. برای دارندگان آیفون 4s: با فشار دادن زیاد دکمه میانی دستیار صوتی سیری را احضار کنید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!