شرکت اپل بعد از عرضه نسخه جدید سیستم عامل آی او اس معمولا پس از مدت کوتاهی روند داون گرید به نسخه‌های قبلی را از طریق به روز رسانی فریمور متوقف می‌کند. آپدیت فریمور موجب آن می‌شود تا آیفون‌ها و آیپدها با نسخه‌های جدید سیستم عامل سازگاری بهتری داشته باشند، البته این عمل باعث ایجاد محدودیت‌هایی در زمینهٔ داون گرید دستگاه‌ها به نسخه‌های قبلی می‌شود.

اپل بعد از عرضه اولین بتای آی او اس 12.0.1 امکان داون گرید آن به آی او اس 11.4.1 را متوقف کرده است و کاربرانی که آیفون یا آیپد خود را به آی او اس 12 و جدیدتر از آن ارتقا داده‌اند، دیگر امکان بازگشت به نسخه‌های قبلی را نخواهند داشت.

به همین دلیل، به کاربرانی که تمایل به جیلبریک کردن دستگاه خود دارند، توصیه می شود با توجه به اینکه هنوز امکان جیلبریک شدن این نسخه مشخص نشده است اقدام به نصب آی او اس 12 و نسخه بعدی آن نکنند.

این کار اپل موجب می‌شود تا تعداد دستگاه‌هایی که از نسخه‌های پیشین آی او اس در سراسر جهان استفاده می کنند کاهش پیدا کند و کاربران مجبور به استفاده از نسخه‌های جدید باشند. این مسئله به‌ منظور افزایش سطح ایمنی دستگاه‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌ها و حفره‌های امنیتی در نسخه‌های قبلی اعمال می‌شود.

  • مدیریت
  • آبان 21, 1397
  • 285 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!