در روزهای گذشته بعضی از خبرگزاری‌های که در حوزه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شرکت اپل فعال هستند. خبر از این دادند که اپل قصد دارد تا روند توسعه اپلیکیشن آیتونز در کامپیوترهای دسکتاپ (سیستم عامل مک او اس و ویندوز) را متوقف نماید.

بعد از گذشت چند روز این خبر توسط چند منبع دیگر مانند وب سایت 9 to5mac و Theverge نیز ارائه شد که شرکت اپل قصد دارد تا چند نرم افزار جداگانه را جایگزین اپلیکیشن آیتونز در مک او ای و ویندوز، نماید.

با توجه به این موضوع اینگونه بنظر می رسد که اپل تصمیم دارد تا اپلیکیشن‌هایی مثل اپل تی وی پلاس، اپل پادکست، اپل موزیک و غیره را به صورت جداگانه آماده عرضه به کاربران نماید تا از این طریق کاربران بتوانند در دستگاه‌های دسکتاپ خود به محتوای دیجیتالی ارائه شده در سرویس‌های جدید اپل دسترسی داشته باشند.

به همین دلیل کاربران آیفون‌ها در آینده احتمالاً از روش دیگری باید برای اتصال آیفون‌ به دستگاه‌های دسکتاپ و مدیریت فایل‌ها و محتوای ذخیره شده در آن‌ها اقدام نمایند.
اپل به احتمال زیاد در توسعه نسخه‌های بعدی ios امکان پشتیبانی از روند اتصال آیفون‌ها به کامپیوترهای مک را به روش‌های دیگر فراهم خواهد کرد. تا کاربران بتوانند همچون گذشته به قابلیت پشتیبان گیری و ریستور نمودن اطلاعات ذخیره شده در دستگاه‌های ios در کامپیوترهای مک و ویندوز دسترسی داشته باشند.

  • مدیریت
  • فروردین 25, 1398
  • 306 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!