همانطور که می دانید برای نصب اپلیکیشن از اپ استور، اپل به‌ صورت پیش فرض از کاربران درخواست می کند تا اطلاعات پرداخت خود را روی اپل آیدی خود ثبت نمایند. اما به دلیل اینکه کاربران ایرانی دسترسی به پرداخت‌های بین‌المللی را ندارند و حتما باید از راه های دیگری برای دور زدن درخواست اطلاعات پرداخت استفاده نمایند.

اگر کاربری به طور اشتباه اپل آیدی خود را ساخته‌ و یا اپل آیدی را در کشورهای دیگر ساخته باشد، هنگامی که می خواهد اپلیکیشن از اپ استور دانلود کند ممکن است با مشکلاتی مواجه شود نظیر وارد نمودن اطلاعات پرداخت و یا درخواست رمز عبور اپل آیدی و تا وقتی که این کار انجام نشود، اپل اجازه دانلود اپلیکیشن‌ از اپ استور را نمی دهد.

البته اکثر اپل آیدی‌هایی که در ایران ساخته می‌شوند نیازی به این کار ندارند. ولی ممکن است در بعضی موارد کاربران در این زمینه با مشکلاتی مواجه شوند.

این اتفاق هنگامی ایجاد می شود که در حین دانلود یک اپلیکیشن، اپل درخواست اطلاعاتی را از کاربران می‌کند   و عبارت Verification Required نمایش داده می‌شود.

رفع مشکل دانلود اپلیکیشن از اپ استور

شما می‌توانید خیلی ساده با انجام این تغییر در تنظیمات اپل آیدی دستگاه خود، این مشکل را برطرف کنید و به آسانی به اپلیکیشن‌های اپ استور دسترسی پیدا کنید:

1.Settings را در آیفون یا آیپد باز نمایید

2.روی گزینه “iTunes & App Store  بزنید

3.View Apple ID را باز نمایید

4.گزینه Payment Information را انتخاب نموده و به قسمت ویرایش اطلاعات پرداخت بروید

5.گزینه None را بزنید و بعد از آن با انتخاب Done بیرون بروید

وقتی که این کار را انجام دادید، خواهید دید که استفاده از اپ استور به حالت عادی باز می گردد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!