بر اساس گزارش های رسیده از شرکت اپل حاکی از آن است این شرکت تعداد زیادی از سلبرتی ها و افراد معروف هالیوود را برای رونمایی از سرویس پخش محتوای ویدیویی جدید خود این سرویس در روز 25 مارس 2019 معادل 5 فروردین 98 دعوت کرده است. شرکت اپل قرار است طی مراسمی ویژه از سرویس‌های محتوایی جدید خود رونمایی نماید.

شرکت اپل از سال 2017 در تلاش می باشد تا با تولید محتوای ویدیویی اختصاصی، سرویس ویژه خود را آماده عرضه به کاربران نماید. کاربران می‌توانند به وسیله این سرویس به صورت اختصاصی به محتوای ویدیویی دسترسی داشته باشند.
کاربران آیفون، آیپد، کامپیوترهای مک و ست آپ باکس دیجیتالی اپل تی وی می‌توانند از طریق این سرویس اقدام به تماشای سریال‌ها و فیلم‌های مختلف نمایند.
شرکت اپل تصمیم دارد تا این سرویس را به عنوان تکمیل کننده اپل موزیک به کاربران خود معرفی نماید.
در واقع اپل موزیک سرویس پخش محتوای صوتی نظیر آهنگ‌ها و پادکست‌ها می باشد.
از طرف دیگر سرویس پخش محتوای ویدیویی اپل که فعلا نام آن مشخص نمی باشد، قرار است برای نمایش سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های مختلف آماده عرضه شود.
همچنین کاربران در صورت استفاده از این سرویس می‌توانند به جدیدترین سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی دسترسی داشته باشند.

شرکت اپل همچنین تصمیم دارد تا در جریان این مراسم از سرویس دیجیتالی اختصاصی خود برای ارائه اشتراک مجلات مختلف نیز رونمایی کند و پس از آن آی او اس 12.2 را آماده عرضه نماید.

  • مدیریت
  • بهمن 28, 1397
  • 304 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!