کمپانی بزرگ اپل قصد دارد تا در آینده پیش رو سرویس‌های دیجیتالی خود را با استفاده بهینه‌تری از پردازش ابری آماده عرضه نماید.

در واقع سرویس آیکلاود اپل تا به امروز مهم‌ترین خدمات ابری اپل بشمار می آمد که به کاربران امکان دسترسی به سیستم ذخیره سازی محتوا و فایل‌های شخصی در فضای ابری را می‌داد؛
ولی اکنون شرکت اپل قصد دارد به زودی سرویس‌های اختصاصی خود را بر مبنای پردازش ابری آماده عرضه به کاربران نماید.

یکی از تحلیلگران محصولات اپل به تازگی در مقاله‌ای اعلام کرده که شرکت اپل فرایند بررسی ویژگی های لازم برای پردازش ابری را آغاز نموده است و در ادامه این راه قصد دارد تا این سرویس‌ها را آماده عرضه به کاربران نماید.

البته پردازش ابری در دستور کار سرویس‌های شرکت اپل قرار است بیشتر در موارد تجاری و آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.
مجموعه های تجاری و آموزشی در آینده می‌توانند با استفاده از پردازش ابری اکثر کارها را در سرورهای اختصاصی کمپانی اپل انجام دهند و سپس نتیجه آن‌ها را در دستگاه‌ها دریافت نمایند.

همچنین شرکت اپل احتمالاً قصد دارد تا شرایط پردازش ابری را در بعضی از اپلیکیشن‌ها به افراد معمولی نیز ارائه نماید.
با توجه به این موضوع در صورت ارائه این خدمت از طرف اپل به کاربران معمولی، اپلیکیشن‌ها می‌توانند با استفاده از اینترنت و پردازش ابری روی سرورهای مختلف، امکاناتی بهینه‌تر را در اختیار کاربران قرار دهند.

همانطور که می دانید پردازنده به کار گرفته شده در دستگاه‌های همراه اپل همگی بر اساس معماری ARM می باشند.
با این حال پردازش ابری بسیار بالا در آن‌ها این امکان را به افراد می‌دهد تا قدرتی بالاتر از آنچه از آیفون ها و آیپدها انتظار می‌رود را قادر به انجام و اجرا باشند. با این هدف که دستگاه‌های همراه بتوانند جای دستگاه‌های دسکتاپ را بگیرند.

  • مدیریت
  • فروردین 26, 1398
  • 279 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!