به تازگی یک شرکت که در حوزه بازیابی اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه‌های متفاوت فعالیت می‌نماید، مدعی شده است که به روشی برای عبور از قفل آیفون‌ها دست یافته است.

با توجه به ادعای یاد شده، می‌توان از قفل اصلی آیفون‌ عبور نمود و به اطلاعات داخل آن دسترسی پیدا کرد. شرکت DriveSavers که مدعی این روش شده نام این سرویس را (بازیابی داده‌های قفل شده با رمز عبور) نامگذاری کرده. در واقع این خدمات که برای عبور از قفل آیفون‌ها ارائه می‌شوند، برای همه افراد عادی می باشد و برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و امنیتی ارائه نمی شود.

البته به گفته شرکت DriveSavers خدمات فوق را برای اشخاصی که رمز عبور دستگاهشان را از یاد برده اند ارائه می‌شود و قرار نیست این خدمات برای سازمان‌های دولتی انجام شود.
این شرکت اعلام نموده که هزینه شکستن قفل یک آیفون 3900 دلار می باشد. البته این شرکت به صورت صد درصد در زمینه باز شدن قفل دستگاه به کاربران تضمین داده است. به گفته این شرکت در بعضی از مواقع برای ارائه این خدمات احتمالا درخواست مدارکی نماید.دلیل آن این است که این مدارک باید اثبات نمایند که مشتری، صاحب اصلی دستگاه می باشد.

البته این شرکت هنوز هیچ اطلاعات فنی مشخصی در باره روش باز نمودن قفل آیفون‌ها ارائه نداده است.
با این وجود این شرکت ادعا نموده که به صورت صد درصد می تواند قفل آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی تولید شده توسط هواوی، لنوو، ال جی و ZTE را باز نماید.

  • مدیریت
  • آذر 13, 1397
  • 285 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!