کمپانی نایک (Nike) که به عنوان یک شرکت توسعه دهنده و همچنین یکی از شرکای شرکت بزرگ اپل در تولید سری نایکی پلاس اپل واچ می باشد. در اقدام جدید خود شروع به توسعه و عرضه نسخه بهینه شده اپلیکیشن  Nike+ Run Club  برای اپل واچ سری 4 نموده است.

 و از این به بعد اپلیکیشن  Nike+ Run Club می تواند با نسخه‌های نایکی پلاس اپل واچ سری 4 سازگاری داشته باشد و تصویر را به طور کاملا بهینه شده در صفحه تصویر 40 و 44 میلی متری ساعت‌های هوشمند اپل سری جدید آن نشان دهد. البته تا قبل از این تمامی سری‌های اپل واچ با سایز 38 و 42 میلی متری تولید و در بازار عرضه می‌شدند، ولی شرکت اپل در طراحی اپل واچ سری 4 تغییراتی جذاب و منحصر به فردی را بوجود آورده که بدون  ایجاد تغییر در اندازه دستگاه، ابعاد صفحه تصویر آن را به اندازه 2 میلی متر بزرگ‌تر نموده است.

با توجه به طراحی صفحه تصویر بدون وجود حاشیه در اپل واچ سری 4 باعث شده تا اکثر توسعه دهندگان اقدام به بهینه سازی نسخه‌های جدید و سازگار اپلیکیشن‌ها با نسخه‌های جدید اپل واچ باشند. به همین دلیل شرکت نایک بعد از عرضه اپل واچ سری 4 نایکی پلاس اقدام به توسعه نسخه بهینه شده اپلیکیشن Nike+ Run Club نموده  است.

با توجه به این موضوع کسانی که اقدام به تهیه اپل واچ سری 4 نایکی پلاس می‌کنند، می‌توانند از ساعتی هوشمند همراه با قابلیت‌های ورزشی و تناسب اندام به صورت بهینه‌تر استفاده نمایند.

  • مدیریت
  • مهر 25, 1397
  • 295 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!