شرکت اپل نسخه جدید اپلیکیشن TV را به تازگی همراه با دومین بتای سیستم عامل آی او اس (12.3) برای توسعه دهندگان اپل آماده عرضه نموده است.

کاربرانی که از اکانت توسعه دهندگان شرکت اپل برخوردار می باشند، می‌توانند این نسخه را به همراه کیت توسعه دهندگان دریافت نمایند و ویژگی های جدید این نسخه را در دستگاه خود امتحان نمایند. درواقع دومین بتای آی او اس 12.3 تنها به مدت دو هفته پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 12.2 عرضه شده و موقتاً در دست تست توسط توسعه دهندگان قرار دارد تا اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور را بر پایه این نسخه بهینه سازی نمایند و آماده عرضه کنند.

می توان گفت قرار دادن اپلیکیشن جدید TV یکی از اصلی ترین تغییراتی است که در این نسخه ایجاد شده است، که به وسیله این اپلیکیشن می‌شود به سرویس اپل تی وی پلاس دسترسی پیدا نمود. اپل در کنفرانس بهاری خود از سرویس اپل تی وی پلاس برای پخش محتوای ویدیویی اطلاع رسانی کرده بود و قصد داشت تا در آینده ای نزدیک این قابلیت را به آماده عرضه در سطح عمومی نماید. با توجه به این موضوع اینگونه به نظر می رسد که این قابلیت جدید قرار است از نسخه عمومی ios 12/3 به بعد در اختیار کاربران آیفون‌ و آیپده قرار بگیرد.

همچنین بعد از عرضه عمومی این نسخه از سیستم عامل ios، افراد می‌توانند با تهیه گیفت کارت اپل و شارژ حساب کاربری اپل آیدی خود اقدام به دیدن فیلم‌ها در دستگاه‌های مختلف نمایند. لازم به ذکر است که سرویس اپل تی وی پلاس فقط محدود به دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ios نبوده و در آینده نزدیک برای کامپیوترهای مک و ست آپ باکس دیجیتالی اپل تی وی نیز آماده عرضه می شود.

  • مدیریت
  • فروردین 21, 1398
  • 307 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!