اپل از سال 2016 تصمیم گرفت در محصولات جدید خود از درگاه یو اس بی سی استفاده نماید. اولین محصولاتی که وابسته به این درگاه تولید و عرضه شدند، مک بوک‌ها بودند. بعد از آن این شرکت تصمیم گرفت تا دیگر محصولات خود نظیر آداپتورهای فست شارژ اورجینال برای آیفون‌ها را نیز با استفاده از این درگاه تولید و عرضه نماید.

شرکت اپل با تلاش برای گسترش هر چه بیشتر استفاده از درگاه USB-C بین کاربران اقدام به تولید و عرضه شارژرهای اپل واچ مبتنی بر این درگاه نموده است.کاربران بعد از خرید شارژر اپل واچ مبتنی بر درگاه یو اس بی سی می‌توانند با مک بوک‌های جدید و همچنین شارژرهای مبتنی بر درگاه جدید ذکر شده ساعت هوشمند خود را شارژ نمایند.

البته تا قبل از این اتفاق همه شارژرهای ارائه شده به طور مجزا برای اپل واچ با درگاه USB-A با سایز کامل تولید میشدند و کاربران می توانستند با استفاده از کامپیوترهای قدیمی و شارژرهای آیفون‌ها و آیپدها اپل واچ خود را شارژ نمایند. ولی اکنون شارژرهای تولید شده برای کاربران مک بوک‌های جدید امکان اتصال لپ تاپ به اپل واچ را ایجاد نموده.

با توجه به اینکه درگاه یو اس بی سی قدرت بالایی برای منتقل کردن الکتریسیته و همچنین انتقال داده و تصویر را دارد به همین دلیل جایگزین بسیار مناسبی برای پورت‌های متعدد در کامپیوترها میباشد. اکثر پیش بینی‌ها از این حکایت دارد که شرکت اپل تصمیم دارد به زودی از این درگاه در تولید آداپتورهای اصلی آیفون‌ها و آیپدها استفاده نماید.

  • مدیریت
  • آبان 1, 1397
  • 294 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!