کمپانی بزرگ اپل در اقدام جدید خود امکان دانلود تمامی اطلاعات ذخیره شده در سرورهای اختصاصی خود را برای کاربران اپل فراهم نموده است.
این حرکت شرکت اپل برای اجرای کامل (GPDR) یا همان مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا می باشد. این امکان تا قبل از این و یعنی از ماه می سال 2018 برای کاربرانی که در اروپا از دستگاه‌های اپل استفاده می کردند فراهم شده بود و در حالا حاضر شرکت اپل این امکان را برای کاربران آمریکایی نیز فراهم نموده است.
برای این منظور کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه حریم خصوصی  در وب سایت رسمی شرکت اپل در قدم اول اپل آیدی خود را وارد نمایند و بعد از آن نسبت به دانلود اطلاعات شخصی خود اقدام کنند.
اطلاعات این بخش شامل تمامی رکوردهای خرید آیتونز، بوک مارک‌های آیکلود و تاریخچه استفاده از سرویس گارانتی Apple Care + است که برای کاربران قابل دانلود می باشد.
باید گفت که این اقدام برای شفافیت بیشتر درباره اطلاعات ذخیره شده کاربران در سرورهای شرکت اپل انجام گرفته است. لازم به ذکر است که این امکان برای کاربران ایرانی که از اپل آیدی آمریکایی استفاده می‌کنند باز می باشد و آنها نیز می‌توانند اطلاعات شخصی خود را دانلود نمایند.
شرکت اپل اعلام کرده که اهمیت خاصی به حریم خصوصی کاربران می‌دهد و از کاربران اپل خواسته تا برای محفوظ بودن اطلاعات شخصی و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات اپل آیدی خود ویژگی تائید دو مرحله‌ای را فعال نمایند.
البته باید یادآور شد که کاربران اپل تا قبل از این نیز امکان دانلود تمامی اطلاعات ذخیره شده در حساب ابری آیکلود را دارا بودند ولی این تغییرات ایجاد شده جدید تمامی رکوردها و تاریخ‌های مربوط به خریدها و دریافت خدمات گارانتی را نیز شامل می‌شود و این از آن جهت است تا کاربران بتوانند بر روی اطلاعات شخصی خود نظارت بیشتری داشته باشند.

  • مدیریت
  • آبان 7, 1397
  • 286 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!