خرید و فروش اپل آیدی :

دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس یا مک از طریق اپل آیدی با یکدیگر در ارتباط هستند. اطلاعات کاربر مانند مخاطبین، نوشته‌ها، تاریخچه تماس، تصاویر و دیتاهایی از این قبیل بر روی اپل آیدی شخص ذخیره می‌شود و به این ترتیب، این اطلاعات روی تمامی دستگاه‌های دیگر در دسترس خواهد بود

اپل آیدی ها همگی معتبر آمریکا و تایید شده ی اپل می باشند. علت محبوبیت بیشتر اپل ایدی امریکا ، پوشش دهی بیشتر برنامه ها، آهنگ ها و فیلم ها نسبت به کشور های دیگر است. همچنین شارژ دلاری این اپل آیدی با گیفت کارت آیتونز امریکا امکان پذیر می باشد.

اپل آیدی چیست ؟

یک اپل آیدی، نام کاربری شما برای استفاده از هرآنچه که شما با اپل انجام می دهید، می باشد، که شامل دانلود برنامه از AppStore ، فعال سازی iCloud بر روی همه ی دستگاهایتان، دسترسی به وب سایت پشتیبانی اپل، خرید آنلاین از فروشگاه اپل و ….. است. شما با داشتن یک اپل آیدی به راحتی، خود می توانید از اپ استور آیتونز، اپلیکیشن دانلود کرده و از آن لذت ببرید. ما اپل آی دی را برای شما ایجاد و راه را برای ریختن اپلیکیشن ها توسط خودتان هموار می کنیم. اپل ایدی یک اکانت شخصی بوده و شامل یک آدرس ایمیل و رمز عبور که از آن برای ورود به سرویس های اپل استفاده می کنید، است. همین الان با آیدی یار اقدام به خرید اپل آیدی امریکا کنید.

سرویس‌های نرم افزاری شرکت اپل نیز شامل موارد زیر می‌شود که همگی نیاز به همراه داشتن اپل ایدی دارند:

  1. اپ استور آی او اس – iOS App Store
  2. مک اپ استور – Mac App store
  3. آیکلاود – iCloud
  4. آیتیونز – iTunes
  5. آی بوک یا همان اپل بوک – iBook or Apple Book
  6. فیس تایم و آی مسیج – Face time and iMessage

شما به چند اپل ایدی نیاز دارید؟

تنها یکی. شما می توانید از یک اپل ایدی برای دسترسی به تمامی سرویس های اپل استفاده کنید گرچه امکان استفاده از اپل ایدی های مختلف در قسمت های متفاوت اپل وجود دارد. مثلا شما می توانید در ایکلود یک اپل ایدی وارد کنید و در قسمت ایتونز و اپ استور اپل ایدی متفاوتی را وارد نمایید اما توصیه می شود از یک اپل آیدی برای تمامی قسمت ها استفاده شود.

شما برای تهیه اپل آیدی می توانید به صفحه خرید اپل آیدی به سیب مراجعه بفرمائید .

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!