شرکت اپل به تازگی آپدیت آی او اس 12.1.1 را برای کاربران آماده عرضه نموده است. این آپدیت جدید تنها سه ماه پس عرضه نسخه اولیه و عمومی ios 12 به کاربران ارائه می‌شود که در آن بسیاری از قابلیت‌هایی که تا پیش از این در آیفون XS و XR بوده را فعال می‌کند.

کاربران از طریق این آپدیت می‌توانند به قابلیت پشتیبانی از eSIM در برخی از کشورهای جهان و از جمله آن آمریکا دسترسی داشته باشند. بسیاری از اپراتورهای تلفن‌های همراه در آمریکا آماده پشتیبانی از eSIM در آیفون‌ها هستند و اپل یک روز پیش از شروع این فرایند، پشتیبانی از سیم کارت‌های الکترونیکی را به کاربران ارائه داده است.

گفتنی است اپل در توسعه آی او اس 12.1.1 امکان پشتیبانی از تصاویر لایو، هپتیک تاچ و موارد دیگر را در آیفون XR بهبود بخشیده است تا کاربران بتوانند با بهترین سرعت و کیفیت با تلفن هوشمند جدید خود کار کنند. آیفون XR به صورت پیش‌فرض فاقد تاچ سه بعدی است و به همین دلیل اپل برای بهبود روند استفاده از رابط کاربری سیستم عامل ios تلاش دارد تا با استفاده از هپتیک تاچ جای خالی3 D Touch را پر نماید و کاربران آیفون XR بتوانند تجربه‌ای مشابه با دیگر آیفون‌ها را از سیستم عامل همراه اپل داشته باشند.

در ای او اس 12.1.1 همچنین تغییرات زیادی در روند استفاده از فیس تایم ایجاد شده است و از طریق تپ کردن روی یک گزینه سه نقطه‌ای، به منوی ثانویه دسترسی داشته باشند. این گزینه‌ها شامل امکان سویچ کردن میان دوربین‌ها، مدیریت نوار اطراف صفحه نمایشگر و موارد دیگر می‌شوند.

علاوه بر این، تمامی آیفون‌ها می‌توانند با استفاده از آپدیت نرم افزاری یاد شده از رابط بهبود یافته سیستم عامل آی او اس 12.1.1 استفاده نمایند.

  • مدیریت
  • آذر 18, 1397
  • 262 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!