خرید اپل آی دی برای کسانی که از دستگاه های اپل استفاده می کنند ، امری بسیار ضروری می باشد چرا که به وسیله آن می توانند از امکانات گوناگونی که برای آن ها در نظر گرفته شده است استفاده کنند .

در صورتی که از دارندگان ديوايس هاي اپــل مثل آيفون، آيپاد، آيپد و مک هستيد ، بايد اين نکته را مورد توجه قرار دهید که براي استفاده از تمامي امکانات دستگاه خود به یک شناسه نیاز دارید . اين شناسه اپل آيدي نام دارد که کاربردهاي بسياري براي شما خواهد داشت .

در قدم اول اگر یکی از دستگاه های اپل را خریداری کرده اید و قصد دانلود اپليکيشن از AppStore را دارید ، بـــدون داشتن اپل آيدي به این امکان دسترسی نخواهید داشت .  اپل آيدي امــکانات ديــگري مانند FaceTime, iMessage, iCloud, Find My iPhone, Find My Friends, Game Center و …  را نيز در اختيار شما قرار مي دهد، که هر کدام از سرويس هاي نام برده شده امکان استفاده از امکانات مختلف و متنوع تکنولوژی را در اختیار شما قرار می دهد .

iCloud:

 فضاي مجــازي يا ابري اپل ، اين امکان را در اختیار شما قرار می دهد  تا بتوانيد اطلاعات موجود در دستگاه خود مثل عکس، فيلم، شماره تلفن، يادداشت و غيره را ذخيره کنيد.

FaceTime:

 يکي از ويژگي هاي اپل ، امکان برقراري تماس ويديويي ميان دستگاه های مختلف اپل مي باشد .  در هر دو سيستم عامل اپل يعني OS و iOS اين سرويس وجود دارد.

برای خرید آنلاین اپل آی دی به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید .

iMessage:

اگر از آيپد و آيپاد استفاده مي کنيد ، اين سرويس اين امکان را به شما مي دهد تا با اپل آيدي خود با ديگر دوستان خود که یکی از دستگاه های اپل را دارند ، پيغام رد و بدل کنيد .

Find My iPhone:

 ممکن است برای همه ما پیش بیاید که دستگاه خود را گم کرده یا از ما به سرقت رود . با فعال کردن این سیستم ، می توانیم دستگاه خود را که با اپل آی دی ما فعال می شود ، تحت نظر داشته باشیم و موقعیت آن را بیابیم .

Game Center:

این سرویس ، این امکان را به شما می دهد که با دوستان خود از راه دور ، به انجام بازی های گوناگون بپردازید .

Find My Friends:

به کمک این سرویس می توانید دوستان خود را در نقشه ببینید و آن ها را تحت نظر داشته و کنترل کنید .

با خرید اکانت اپل آی دی می توانید به امکانات جالب از جمله سرویس هایی که در این قسمت به آن ها اشاره کردیم ، دسترسی داشته باشید و از استفاده از این سرویس ها ، نهایت لذت را ببرید

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!