در این مقاله می خواهیم در مورد مزیت های apple iPhone 6  برای شما توضیحاتی مفید ارائه بدهیم :

یک صفحه نمایش بهتر

اندازه جدید، با وضوح بالاتر صفحه نمایش شبکیه چشم HD بر روی آی فون 6 و آیفون 6 به علاوه ممکن است اولین چیزی که شما متوجه است. اما آنچه شما تجربه است خیلی بیشتر. با نوآوری های که ارائه کنتراست بالاتر، پیکسل دو دامنه برای رنگ دقیق تر در زاویه دید گسترده تر، و پولاریزه بهبود یافته، این باریکترین، صفحه نمایش پیشرفته ترین چند لمسی ما تا کنون ساخته شده است.

نوآوری بر روی صفحه نمایش کامل

صفحه نمایش شبکیه چشم HD پنجره خود را به همه چیز شما بر روی آی فون انجام شده است. پس از آن تا به بزرگ است. اپل با استاندارد کامل رنگ sRGB، کنتراست بالاتر و روشنایی باور نکردنی و تعادل رنگ سفید، در آن است.

کنتراست بالاتر

به جای استفاده از روش های سنتی برای ایجاد وضوح بالاتر ساختن اپل ایدی صفحه نمایش شبکیه چشم HD، ما توسعه یک فرآیند پیشرفته از هم ترازی عکس. این شامل استفاده از نور UV به دقت و موقعیت کریستال های مایع صفحه نمایش به طوری که آنها دروغ دقیقا همان جایی که آنها باید. بهتر تراز وسط قرار دارد کریستال ارائه یک تجربه در حال مشاهده برتر، با سیاهان عمیق تر و واضح تر متن.

دید گسترده تر زاویه

صفحه نمایش بزرگتر به اشتراک گذاری آسان تر است. مطمئن شوید که هر کس تجربه وضوح خیره کننده، جدید صفحه نمایش شبکیه چشم HD دارای پیکسل دو دامنه را قادر می سازد دقت و صحت رنگ از گوشه به گوشه. بنابراین فیلم و عکس درست بمانند، حتی در هنگام مشاهده از زوایای گسترده تر است.

بهبود پولاریزه

آی فون خود را می رود همه جا شما انجام دهد. و گاهی اوقات که در خارج از منزل در خورشید است. با توجه به آن، صفحه نمایش شبکیه چشم HD دارای یک پولاریزه بهبود، بنابراین شما یک دید روشن تری زمانی که شما عینک آفتابی پوشیدن.

این مقاله توسط تیم محتواسازی www.kharideappleid.ir  ترجمه شده است .

  • مدیریت
  • خرداد 1, 1397
  • 327 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!