نکات قبل از خرید اپل ایدی

 اپل آیدی ها دائمی و Verify آمریکا هستند و هیچگونه محدودیتی ندارند. 

عد از خريد هر اپل ايدي سوال های امنیتی و تاریخ تولد را دریافت خواهید کرد.

هر اپل ایدی تنها به 1 نفر فروخته می شود و کاملا اختصاصی می باشد همچنین بعد از خرید می توانید پسورد ایمیل و اپل ایدی را تغییر دهید. 

 

ایمیل های ساخته شده برای اپل ایدی آماده و تحویل آنی، ایمیل های رسمی می باشند و به راحتی می توانید پسورد ایمیل را تغییر دهید.

چرا Apple ID آمریکا ؟

 علت ساخت اپل آیدی کشور آمریک پوشش همه برنامه ها فیلم و موزیک نسبت به اپل آیدی کشورهای دیگر می باشد

چرا اپل آیدی بخریم؟

اپل آیدی حساب کاربری وب سایت شرکت اپل می باشد و شما برای استفاده از تمامی قابلیت های آی دیوایس هایی که این شرکت تولید می کند مانند مک بوک، ایپد، آیپاد، آیفون و… به این حساب کاربری نیاز دارید و همچنین به دلیل محدودیت های شدید آی پی ایران در شرکت اپل و محدودیت های خود شرکت اپل در ساخت اپل ایدی این کار دشوار بوده و شما در مراحل ساخت با ارور مواجه خواهید شد به همین دلیل بهتر است اپل آیدی خریداری کنید
اگر از دیوایس های اپل نظیر آیفون، آیپاد، آیپد و مک استفاده می کنید، داشتن یک اپل آیدی apple id بسیار الزامی است. اپل آیدی معرف شما به اپل است تا بتوانید از تمامی امکانات دیوایس خود استفاده نمایید. به کمک اپل آیدی می توانید از طریق AppStore اپلیکیشن های مورد نظر خود را دانلود و روی دیوایس هایی که با اپل‌ آیدی مورد نظر تنظیم شده اند، نصب نمایید. با خرید اپل آیدی می توانید از امکاناتی نظیر Find My iPhone، Find My Friends، iMessage، FaceTime، Game Center و خریدهای درون برنامه ای App In Purchase بهره مند شوید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!