• ویژگی های برنامه icloud

  • در کنفرانس اپل در ۶ ژوئن ۲۰۱۱ سرویس جدید iCloud معرفی شد. ایکلود تازه  ترین محصولی است که از طرف اپل پرده برداری شده است! بعد ماه ها در نهایت شرکت اپل ورژن بتا ایکلود رو راه اندازی کرد که مجموعه ای‌ از  خدمات ذخیره فایل های صوتی و تصویری و دیتاست.
  • اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که اطلاعات دستگاهتان و همچنین بروز رسانی آنها بسیار برایتان مهم است و دوست دارید که همه جا بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید ، icloud بهترین هدیه مجانی‌ از طرف اپل میتواند باشد.اپل قول داده است با این سرویس اطلاعات شما را در تمامی محصولات و دستگاهای اپل تان برای مثال آی پد ،آی فون،آی پاد، مک و دیگر محصولات قابل دسترس قرار دهد.
    icloud این امکان را به شما میدهد که از برنامه‌های مبتنی‌ بر وب از جمله میل، بسته  iwork که مانند مایکروسافت آفیس هست ، تقویم، دفترچه تلفن و همچنین برنامه “Find My iPhone” که برنامه‌ای است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید آیفون خود را هر جای دنیا بر روی نقشه پیدا کنید استفاده کنید. بعد از عرضه نسخه نهایی این سرویس برای استفاده از این سرویس باید به وب سایت icloud.com بروید. با استفاده از سیستم عامل جدید اپل به نام لیون و همچنین با استفاده از ios ۵ که در پاییز امسال عرضه میشود کاربران می توانند از این سرویس رایگان استفاده کنند.
  •  
  • ساخت اپل آیدی در این مجموعه ، با رعایت تمامی نکات لازم برای ساپورت کامل شرکت اپل انجام میگیرد .
  •  
  • برای میزان ۵ گیگابایت ذخیره اطلاعات این سرویس مجانی است و اگر زمانی‌ از حد مجاز خود بیشتر استفاده کردید میتوانید که فضای اضافی بخرید برای حجم ۱۰ گیگابایت، ۲۰گیگابایت و ۵۰گیگابایت شما باید به ترتیب ۲۰$، ۴۰$ و ۱۰۰$ به صورت سالیانه بپردازید. زمان عرضه این محصول برای عموم پائیز امسال خواهد بود.
  •  
  • حالا که ما شناخته بیشتری از icloud پیدا کردیم وقت این رسیده که سری به چند ویژگی‌ منحصربفرد و جدید این محصول بزنیم تا شما عزیزان هم مطلع بشین که این محصول چه چیز‌های جالبی‌ برای عرضه دارد.  درست است که icloud برای تمام محصولات اپل است اما چند ویژگی‌ برجسته خواهد داشت که دارندگان آی پد و آی فون بسیار دوستش خواهند داشت. پس بیایید تا ۶ ویژگی‌ جالبه icloud که کاربران ایپد و آیفون عاشق استفاده از آنها میشوند را مروری کنیم و ببینیم  که آیا icloud که جدید‌ترین محصول اپل است ارزش استفاده کردن را دارد یا خیر.
  • ۱.ای کلود: سرویسی مجانی‌ تا ظرفیت ۵گیگابایت
  • همان طور که قبلا گفته شد ورژن ساده و اولیه icloud بصورت مجانی‌ عرضه میشود و تنها کافیست که یک اپل آی دی که ساخت آن مجانی هم می باشد داشته باشید تا بتوانید تا حجم ۵ گیگابایت موسیقی، عکس، فیلم، دفترچه تلفن ، فایل‌ها و میل‌هایتان را ذخیره کنید و اما اگر به حجم بیشتری نیاز داشتید با دادن پول اضافی حجم مورد نظرتان را خریداری کنید.
  • ۲. مدیریت و رسیدگی به خرید‌ها و فایل‌های دانلود شده قدیمی‌ با استفاده از icloud
    همه ی دوستداران موسیقی می‌دانند که دانلود موسیقی خیلی‌ آسان است اما مدیریت و نگهداری آنها بسیار دشوار اما با icloud شما میتوانید ذخیره‌ای از آهنگ‌های درون آی تونز ، آهنگ هایی که از قبل در سی دی داشته اید و یا از جاهای دیگر را از طریق ۱.۸ میلیون آهنگی که در آی تونز وجود دارد پیدا و دوباره آنها را دانلود‌ کنید.
  • ۳. ذخیره اطلاعات به صورت اتوماتیک در icloud
    چه تعدادی از شما هر روز مجبورید دستگاهای اپل تان مانند آی فون و آی پد را به کامپیوتر وصل کنید تا بتوانید از اطلاعات و عکس‌هایتان ذخیره و بکاپ بگیرید تا اگر هم اطلاعاتتان پاک شد بتوانید دوباره آن‌ها را بازیابی کنید. اگر شما یکی‌ از آن افراد باشید می‌دانید که چه کار وقت گیری است اما با استفاده از icloud شما همیشه از اطلاعات تان بکاپ و ذخیره خواهید داشت. icloud با استفاده از wifi و اینترنت روی دستگاه اطلاعات شما را خودکار و بدون دخالت شما ذخیره می‌کند و تنها با رفتن به سایت icloud میتوانید اطلاعات پاک شده را دوباره باز گردانید.
  • ۴. itunes Match سازگاری با آی تونز : اسکن و ذخیره اطلاعات و آهنگ‌های itunes
    اگر شما تعدادی زیاد آهنگ در itunes خود دارید اما کیفیت بعضی‌ از آنها به اندازه نسخه اصلی‌ آن خوب نیست icloud میتواند آن آهنگ را اسکن کند و همان آهنگ را با بهترین کیفیت از روی سرور اپل دانلود کند. این سرویس ۲۵$ در سال هزینه دارد.
  • ۵. icloud : عکس‌ها٬ خاطرات شما هستند
    گرفتن عکس با محصولات اپل کار همگانی شده است و آی فون و آی پادتاچ و آی پد۲ بهترین دستگاه ها در بین محصولات اپل هستند که میتوان با فشار دادن یه دکمه عکس گرفت اما تقسیم کردن و انتقال دادن عکس‌ها بین دیگر دستگاه ها کار عذاب آوری است به هم دلیل در icloud ویژگی‌ جدیدی بوجود آماده که هر زمان با استفاده از یکی‌ از محصولات اپل عکسی بگیرید آن عکس بین دیگر محصولات اپل مانند آی پد ، آی فون، آی پاد ، مک به صورت اتوماتیک منتقل خواهد شد.
  • خرید اپل ایدی اصل با ساده ترین راه ممکن از این سایت
  • ۶. icloud : مدیرت برنامه‌ها به آسانی‌
  • به گفته مدیران این پروژه٬ کار با این برنامه براحتی صورت میگیرد . همان طور که همه شما می‌دانید پیشتر شما نیاز داشتید که یک برنامه را به صورت جداگانه بر روی هر یک از محصولات اپل تان بریزید اما با icloud اپل قسمتی‌ در App Store و یا فروشگاه برنامه‌هایی ساخت که این امکان را به شما میدهند که برنامه هایی که از قبل دانلود کرده اید را به دیگر محصولات اپل تان منتقل کنید.کاربران میتوانند به صورت اتوماتیک برنامه ی ریخته شده در یک دستگاه را در دستگاه‌های دیگر بدون اینکه مانند قبل زحمتی داشته باشد منتقل کنند.
  • ویژگی‌‌های بسیار جالب icloud که بخشی از آنها در این صفحه ذکر شده اند به نظر میرسند که کاربران اپل را معتقد میکنند که آنها را امتحان کنند. اما با گذشت زمان همه ما متوجه خواهیم شد که عکس‌العمل جهانی‌ مردم در روز‌های آینده به icloud و این تکنولوژی جدید  چه خواهد بود. پس تا پاییز منتظر هستیم تا این سرویس بطور نهایی منتشر شود.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!