ویژگی های پیش بینی شده برای گوشی های آیفون دوازده :

هنوز مدت زیادی از معرفی گوشی های آیفون یازده توسط شرکت اپل نگذشته است

و مانند سابق دراین گوشی های جدید یعنی آیفون یازده و به خصوص در

آیفون یازده پرو امکانات جدیدی هست که همه کاربران و متخصصان دنیای الکترونیک و فناوری را شگفت زده کرده است.

البته بعضی ها معتقدند این گوشی ها نسبت به آیفون های XR  پیشرفت چشم گیری نداشته است به جز در موارد خاص مانند مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و استحکام بیشتر بدنه.

به هر حال در این شرایطی که جدید ترین مدل های آیفون به بازار جهان آمده است ، ویژگی هایی برای مدل بعدی آیفون یعنی آیفون دوازده پیش بینی شده است.

این پیش بینی ها از طریق ویدیوهایی که در فضای مجازی منتشر شده است به سمع و نظر مخاطبان رسید.

آیفون دوازده:

یکی از جالب ترین پیش بینی هایی که شده است این است که ایفون های جدید به دو نمایشگر خمیده و باریک در دو طرف گوشی مجهز خواهد بو که دسترسی به بعضی برنامه ها و امکانات گوشی از راه این نمایش گر ها راحت تر خواهد بود.

مهم ترین ویژگی دیگری که برای گوشی های ایفون دوارده پیش بینی و معرفی شده است این است که این گوشی ها می توانند ازاینترنت نسل پنجم پشتیبانی کند.

این ویژگی کنجکاوی های بسیاری را بر انگیخته است چرا که هنوز نسل پنجم اینترنت در دسترس کاربران قرار نگرفته است و اطلاعات زیادی از ان در دست نیست

و از زمانی هم که اینترنت نسل پنج در درسترس همه قرار بگیرد به زمان لازم است تا دستگاه های پشتیبانی کننده از ان ساخته بشود.

سومین ویژگی آیفون های دوازده طبق این پیش بینی این است که این گوشی ها دوربینی خواهند داشت که توانایی فیلم برداری سه بعدی را دارد.

جهت خرید اپل آیدی می توانید به سامانه به سیب مراجعه کنید.

  • مدیریت
  • مهر 16, 1398
  • 333 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!