بر اساس گزارش های جدید شرکت اپل قصد دارد به زودی پاور کیس اورجینال آیفون XS و XR را در کنار دیگر لوازم جانبی این تلفن‌های هوشمند آماده عرضه نماید.

طبق گزارش های رسیده شرکت اپل در نسخه‌های جدید سیستم عامل ios سه محصول جدید را به عنوان اکسسوری آیفون‌های 2018 اضافه کرده است. این لوازم جانبی برای سه مدل دستگاه به شماره A2070، A2071 و A2171 آماده عرضه شده است که از لحاظ سایز با آیفون‌های XS، XS Max و XR سازگار می باشد.

پاور کیس اورجینال آیفون XS و XR علاوه بر تغییر ظاهر گوشی و همچنین محافظت از بدنه آن در برابر ضربات احتمالی به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با یک شارژ کامل مدت زمان بیشتری از دستگاه خود استفاده نمایند. این قاب‌های اورجینال که از طرف اپل آماده تولید و عرضه شده‌اند به صورت خودکار دارای یک پاور بانک همواره متصل به گوشی هستند و می‌توانند به طور دائم دستگاه‌ها را شارژ نمایند.

تا قبل از این پاور کیس اورجینال از جنس سیلیکون با باتری 1877 میلی آمپر ثانیه برای آیفون‌های 4.7 اینچی و با باتری 2365 میلی آمپر ساعت برای آیفون‌های 5.5 اینچی باقیمت 99 دلار آماده عرضه شده بود؛ با توجه به این موضوع هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری‌های به کار رفته در پاور کیس آیفون‌های جدید منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست که این پاور کیس ها با چه مقداری ظرفیت باتری آیفون‌ها را افزایش می‌دهند.

به احتمال زیاد شرکت اپل قصد دارد تا این محصولات را هم‌زمان با کیس جدید ایرپاد با قابلیت اتصال به شارژ بی‌سیم آماده عرضه به بازار نماید که پیش بینی می شود به روزهای ابتدایی سال 2019 میلادی موکول شود.

  • مدیریت
  • دی 8, 1397
  • 309 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!