پس از انتشار گزارش هایی مربوط به تصمیم اپل برای همکاری با آمازون در مورد ارائه سرویس پخش موسیقی اختصاصی خود در اسپیکرهای اکو حالا کاربران می‌توانند به آپدیت نرم افزاری جدید آمازون اکو دسترسی داشته باشند و از آن طریق سرویس پخش موسیقی اپل موزیک را در اسپیکر هوشمند خود اجرا نمایند. این آپدیت برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس ارائه شده است و بر این اساس، کاربران آمازون اکو محدودیتی در نوع استفاده از تلفن هوشمند و سیستم عامل همراه مبتنی بر آن را ندارند.

کاربران آمازون اکو از این پس می‌توانند بین سرویس پخش‌های مختلف نظیر اپل موزیک، پاندورا و سرویس‌های پخش پادکست نظیر Deezer حق انتخاب داشته باشند. حساب کاربری اپل موزیک از این پس می‌تواند به اسپیکر هوشمند اپل موزیک متصل شود و به صورت پیش‌فرض تمامی موسیقی‌ها را به صورت هوشمندانه و بر اساس دستورهای صوتی آماده پخش نماید..

تصمیم اپل برای ارائه اپل موزیک در آمازون اکو نشان از تغییر سیاست‌های اصلی این شرکت در زمینهٔ توسعه و عرضه سرویس پخش موسیقی به صورت انحصاری در هوم پاد دارد. اپل پس از کاهش میزان فروش هوم پاد در بازار جهانی تصمیم گرفته تا سرویس‌ها اپل موزیک را در دستگاه‌های هوشمند دیگر نیز ارائه دهد و دیگر آن را به هوم پاد محدود نکند.
گفتنی است که اپل موزیک تنها روی اسپیکر آمازون اکو کار می‌کند و امکان استفاده از آن در دیگر اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر دستیار دیجیتالی الکسا وجود ندارد. کاربران آمازون اکو کافی است با اتصال اکانت اپل موزیک به دستیار دیجیتالی و هوشمند الکسا موسیقی‌های مورد علاقه خود را از طریق دستورهای صوتی به الکسا بگویند و آن‌ها را به صورت سریع در اسپیکر هوشمند خود گوش کنند.

  • مدیریت
  • آذر 24, 1397
  • 283 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!