چگونه از سوالات مداوم  اپل آیدی راحت شویم ؟

اپل چند وقتی میباشد که برای تایید هویت افرادی که از آيفون استفاده میکنند و حساب آيکلود دارند پس از ارائه iOS9 هر روزه و به طور خسته کننده‌ای سوال های امنیتی را میپرسد . این مشکل در افرادی که اخیرا گوشیشان را به ورژن 9 با آيتونز ریستور کرده‌اند بیشتر دیده شده است . سایت به سیب در این مطلب شما را راهنمایی می کند :

ساخت اپل ايدي

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید و سوالات مکرر آیکلود خسته‌یتان کرده است ؛ این پست را بخوانید .

آموزش رفع پرسیده شدن مداوم سوالات امنیتی در گوشی آيفون :‌

 

برای این کار کافی است ابتدا از حساب آیکلود به طور کامل خارج شوید . سپس گوشی را هارد ریست کنید و پس از بالا آمدن مجدد گوشی تمامی تنظیمات سرویس آیکلود را به صورت کامل وارد کنید .

  • وارد Setting شوید و بر روی گزینه iCloud کلیک کنید .

اموزش ساخت اپل ايدي

  • به انتهای لیست بروید و بر روی گزینه Sign Out کلیک کنید .
  • دو بار از شما سوالی مبنی بر پاک شدن آيکلود از روی گوشی آيفون سوال خواهد شد که هر دو بار بر روی گزینه Delete From My iPhone کلیک کنید .
  • درصورتی‌که ویژگی Find My iPhone بر روی آیفون شما فعال است ، می‌بایست ابتدا آن را غیرفعال کنید . برای این کار در قسمت iCloud ، گزینه Find My iPhone را غیرفعال نموده و اطلاعات اپل آیدی خود را برای تأیید انجام این کار وارد نمایید .
گیفت کارت اپل رایگان
  • حال باید گوشی را هارد ریست کنید . دکمه های هوم و پاور را برای مدت 15 ثانیه پشت سر هم نگه دارید تا صفحه آیفون به صورت کامل سیاه شود و مجددا آرم اپل بر روی صفحه نمایش پیدا کند . همچنین برای آموزش تصویری هارد ریستارت کردن میتوانید به ویدیوی زیر توجه کنید .
  • پس از بالا آمدن مجدد گوشی به تنظیمات بروید و مشخصات آيکلود را به صورت کامل وارد کنید . با این کار ساده از شر سوال‌های مداوم اپل آيدی و آيکلود راحت میشوید .

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!