چگونه از چند اپل آیدی در آیفون خود استفاده کنیم؟

از لحاظ فنی شما تنها با یک حساب کاربری قادر به ورود در iCloud خواهید بود؛ بنابراین سعی کنید که حساب کاربری مهم‌تر و با اولویت خود را به منظور ورود در این سرویس انتخاب نمایید. حال مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد بخش Settings شوید و سپس iCloud را انتخاب کنید.
  2. بررسی داشته باشید که ایمیل نمایش داده شده در بخش زیرین نام شما مربوط به اپل آی‌دی مورد نظرتان (با اولویت اول) است.
  3. اگر این چنین نبود، گزینه‌ی Sign out را انتخاب کنید تا از حساب کاربری کنونی خود خارج شوید. سپس با وارد کردن اپل آی‌دی و رمز عبور مد نظرتان مجددا وارد این بخش شوید.

به طور کلی iCloud یک قطبمرکزی و هسته‌ی اصلی در آیفون‌ها و اقدامات مرتبط با اپل آی‌دی محسوب می‌شود. با این وجود تمامی قابلیت‌ها و امکانات آیفون‌ها به سرویس iCloud مرتبط نخواهد بود و شما می‌بایست اپل آی‌دی خود را در بخش‌های متفاوتی از سیستم عامل آی او اس دستگاه نظیر سرویس ایمیل (Mail)، فروشگاه iTunes و فروشگاه برنامه‌های اپل (App Store) وارد نمایید. در ادامه به شرح تمامی این موارد خواهیم پرداخت.

تنظیم سرویس ایمیل (Mail)، مخاطبین (Contacts) و تقویم (Calendar) با بیش از یک اپل آی‌دی

خدمات ایمیل و ثبت یادداشت‌ها یا اصلاحا “Notes” که بخشی پنهانی در سرویس ایمیل است، به واقع ساده‌ترین بخش در سیستم عامل آی او اس به منظور استفاده از چندین حساب کاربری محسوب می‌شود. در این سرویس شما قادر هستید که از چندین حساب ایمیل شخصی و چندین حساب ایمیل اپلی استفاده کنید.

ساخت اپل ایدی  توسط تیم مجرب در این سایت انجام میگیرد که با قیمتی ارزان به ساده ترین روش در اختیار شماست .

در ابتدا و پیش از هر اقدامی از ورود خود به سرویس iCloud با استفاده از حساب کاربری اولویت داده شده‌تان اطمینان حاصل کنید. این موضوع منجر به اطمینان از ورود اولیه‌ی شما به سرویس‌هایی نظیر ایمیل، مخاطبین و تقویم با استفاده از حساب کاربری اولویت داده شده‌تان خواهد شد. حال با انجام مراحل زیر وارد حساب کاربری بعدی خود شوید:

  1. بخش Settings را انتخاب کنید.
  2. گزینه‌های با عنوان Mail، Contacts و Calendar را انتخاب کنید.
  3. گزینه‌ی Add Acount را انتخاب کنید
  4. بخش با عنوان iCloud را انتخاب کنید.
  5. در این مرحله مشخصات اپل آی‌دی و رمز عبور مربوط به آن را وارد کرده و گزینه‌ی Next را انتخاب کنید.
  6. در این بخش گزینه‌ها و آپشن‌های مد نظرتان را برای حساب کاربری وارد شده‌ی جدید خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که هر بخشی را که تصور دارید نیاز چندانی به آن بخش نخواهید داشت غیرفعال (Off) کنید. اگر مخاطبین و اطلاعات تقویمی در حساب کاربری قدیمی خود دارید، این گزینه‌ها را فعال نمایید. دقت داشته باشید که دو گزینه‌ی Reminders و Notes را غیرفعال نگه دارید.
  7. پس از تنظیم دقیق جزئیات حساب کاربری خود گزینه‌ی Save را انتخاب کنید.

حال به سمت پایین صفحه‌ی نمایش داده شده بر روی نمایشگر دستگاه خود مراجعه کرده و بخش با عنوان Default Account را انتخاب کنید. در این لحظه دقت کنید که اطلاعات نمایش داده شده‌ اشاره به سرویس iCloud داشته باشد نه به حساب کاربری ایمیلی که به تازگی اضافه کرده‌اید. وجود این شرایط حاکی از آن است که شما همچنان در حال استفاده از حساب کاربری iCloud اصلی خود هستید و تنها بخش‌های جدیدی در رابطه با سرویس ایمیل، مخاطبین و تقویم به حساب اصلی شما اضافه شده است.

خرید اینترنتی اپل ایدی

استفاده از چند اپل آی‌دی در فروشگاه برنامه‌های اپل (App Store)

استفاده از دو اپل آی‌دی در بخش App Store به منظور دانلود مجدد خریدهای داخلی قبلی امری بسیار ساده محسوب می‌شود. بدین منظور مراحل زیر را عینا دنبال کنید:

  1. وارد بخش Settings شوید و گزینه‌ی App Store را انتخاب کنید.
  2. اپل آی‌دی وارد شده‌ی خود را انتخاب کرده و از آن خارج شوید (Sign out).
  3. اپل آی‌دی دوم و رمز عبور مربوط به آن را وارد کرده و گزینه‌ی Sign in را انتخاب کنید.
  4. حال دکمه‌ی Home آیفون خود را بفشارید و وارد برنامه‌ی App Store شوید.
  5. حال گزینه‌ی Updates را انتخاب کرده و سپس وارد بخش Purchased شوید.
  6. هر یک از برنامه‌هایی را که تمایل دارید از حساب قدیمی خود وارد حساب جدید و آیفون خود کنید را انتخاب نموده و شروع به دانلود کنید.
  7. حال با فشردن دکمه‌ی Home وارد بخش Settings و سپس iTunes & App Store شوید.
  8. اپل آی‌دی وارد شده‌ی خود را انتخاب کرده و از آن خارج شوید (Sign out) و مجددا با اپل آی‌دی اصلی خود وارد شوید (Sign in).
خرید اینترنتی اپل ایدی

حال شما می‌توانید با استفاده از حساب کاربری اپل آی‌دی اصلی و برگزیده‌ شده‌ی خود، برنامه‌های موجود در سایر حساب‌های کاربری را اجرا کنید. در این شرایط حتی می‌توانید از طریق همین حساب کاربری، برنامه‌های موجود را به روز رسانی نمایید. همواره دقت داشته باشید که در پایان کار از حساب کاربری قدیمی خود خارج شده و مجددا وارد حساب کاربری اپل آی‌دی اصلی خود شوید و خریدهای بعدی خود را با استفاده از این حساب انجام دهید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!