با توجه به اینکه اپل آیدی شما یک اکانت شخصی برای دسترسی به سرویس های اپل می باشد. زمانی که اپل ایدی را در آیکلود وارد کرده باشید و فرد دیگری از اطلاعات اپل آیدی شما ( رمز عبور یا اطلاعات امنیتی ) آگاه شود، آن شخص امکان این را دارد که دستگاه شما را قفل کند یا به اطلاعاتی که در آیکلود بک آپ گرفته شده دسترسی داشته باشد و حتی می تواند تمام اطلاعات گوشی شما را پاک کند. توجه نمایید هنگامی که اپل ایدی فقط در iTunes & Appstore به منظور دانلود برنامه وارد شود، دیگر امکان دسترسی به اطلاعات آيکلود و قفل کردن دستگاه و ردیابی از راه دور آن وجود ندارد. پس حفظ امنیت اپل آیدی بسیار مهم می باشد و سعی کنید از دادن اطلاعات اپل ایدی خود به دیگران خودداری نمایید.

جهت افزایش امنیت اکانت اپل آیدی خود، مواردی در زیر آورده شده است. اگر از سایت ما اقدام به خرید اپل آیدی امریکا کرده اید تمامی این موارد امنیتی رعایت شده است ولی با این وجود می توانید روش های زیر را انجام دهید.

استفاده از یک رمز عبور بسیار قوی برای اپل آیدی

رمز عبور اپل ایدی شما باید ۸ کاراکتر یا بیشتر و حداقل شامل یک حرف کوچک یک حرف بزرگ و یک عدد باشد.
شما می توانید در رمز خود از علائم @ ! . و … استفاده نمایید و رمز عبور خود را قوی تر کنید. از استفاده از عدد …12345 ( اعداد پشت سرهم) و رمز هایی که حدس آن آسان است خودداری کنید.

 

پاسخ سوال های امنیتی اپل آیدی خود را به شکلی انتخاب نمایید که حدس آن مشکل باشد

اپل از پاسخ امنیتی برای تایید هویت شما برای مطمئن شدن از اینکه شما مالک واقعی اپل آیدی هستید، استفاده می نماید. شما با استفاده از سوالات امنیتی امکان این را دارید تا رمز عبور اپل آیدی خود را ریست کنید.پس جواب این سوال ها باید طوری باشد که در خاطر شما باشد ولی حدس آن برای دیگران مشکل باشد.

محفاظت از اکانت با استفاده از تایید دو مرحله ای (two-step verification) که نیاز به تایید شماره همراه شما دارد و در حال حاضر به خاطر اینکه کشور ایران تحریم می باشد و از شماره تلفن های ایران پشتیبانی نمی شود، امکان فعال سازی آن در ایران وجود ندارد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!