با توجه به اخبار منتشر شده از شرکت اپل حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد تا چیدمان مربعی دوربین را در آیفون 11 با سایز 5.8 اینچی مورد استفاده قرار دهد.

البته تا قبل از این، تحلیلگران به این نکته اشاره کرده بودند که شرکت اپل قصد دارد از این سبک چیدمان لنزها در نسخه جایگزین گوشی آیفون ایکس اس مکس استفاده نماید؛ ولی اکنون به نظر می رسد این شرکت تصمیم دارد از این مدل طراحی در آیفون 5.8 اینچی استفاده نماید.

بر اساس توضیحات وب سایت اسلش لیکس که در گزارش جدید خود اعلام نموده که شرکت اپل قصد دارد تا دو تلفن هوشمند خود را با دوربین سه لنزه وارد بازار نماید.

بر همین اساس آنچه هم اکنون با نام آیفون 11 و آیفون 11 مکس شناخته می‌شود قرار است مجهز به دوربین سه گانه با چیدمان مربعی در قسمت پشت خود داشته باشد. یعنی سه لنز این دوربین‌ها همراه با چراغ فلاش قرار است در این مربع قرار بگیرند و به بهتر شدن عکاسی این تلفن‌های هوشمند کمک کنند.

همچنین شایعات دیگر نیز از این کمپانی گویای این مطلب می باشد که اپل در تولید و عرضه نسخه جایگزین و جدید آیفون ایکس آر نیز تمایل به استفاده از دوربین دوگانه دارد. اکثر تحلیل گران بر این باور می باشند که اپل به علت عدم ارائه دوربین دوگانه در آیفون ایکس آر با مشکلاتی جهت فروش آیفون‌ها در سال 2018 مواجه شد و بسیاری از مصرف کنندگان علاقه کمی برای خرید این محصولات داشتند. به همین دلیل شرکت اپل تصمیم گرفته تا با تعبیه دوربین دوگانه در نسخه جایگزین آیفون ایکس آر این محدودیت را برای کاربران برطرف نماید.

  • مدیریت
  • فروردین 18, 1398
  • 313 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!