بر اساس گزارش منتشر شده از موسسه دگزومارک مربوط به تست‌ها و بررسی‌های خود از دوربین آیفون XR که طی آن اعلام شده این تلفن هوشمند بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین تک لنز را در بین تمامی دستگاه‌های مشابه دارا می باشد.

دوربین آیفون XS Max که به عنوان پرچم‌دار شرکت اپل شناخته می شود، از طرف موسسه دگزومارک توانسته امتیاز 105 را دریافت نماید و حالا مشخص شده که آیفون XR به عنوان تلفن هوشمند میان رده شرکت اپل امتیازی معادل با 101 را دریافت کرده است. دگزومارک اعلام نموده که تصاویر گرفته شده با آیفون XR از لحاظ کیفیت و ثبت جزئیات شباهت بسیار زیادی به تصاویر ثبت شده با دوربین آیفون XS Max دارد.

یعنی شباهت دوربین‌های این دو تلفن هوشمند در ویژگی هایی شامل رنگ، جزئیات، نویزها و افکت‌ها خلاصه می‌شود. هر دو دستگاه توان ضبط ویدیوهای مشابهی را دارند اما لنز دوم در آیفون XS Max توان بیشتری در زوم کردن و Bokeh کردن تصاویر دارد.
به همین دلیل تصاویر پرتره گرفته شده توسط آیفون XS Max باکیفیت‌تر از تصاویر مشابه که با آیفون XR گرفته شده‌اند؛ با این وجود در حالت عادی و غیر Bokeh عکس‌های گرفته شده هر دو تلفن هوشمند کیفیت مشابهی دارند.

همچنین دگزومارک گزارش داده که کیفیت دوربین آیفون XR از لحاظ تشخیص و ثبت نورها بسیار قدرتمند و با کیفیت است و در زمان عکاسی از مناظر و محیط‌های باز جزئیات و رنگ‌ها را با کیفیت و دقت بسیار بالایی ثبت کند. دوربین به سرعت می‌تواند وایت بالانس و تعادل میان رنگ‌ها را در تصاویر مختلف تشخیص دهد و بر اساس آن تصاویری با کیفیت را در محیط‌های دارای نور خورشید و همچنین محیط‌های کم نور به ثبت برساند.

دگزومارک همچنین اعلام نموده که با بررسی آیفون XR از رتبه گوگل پیکسل 2 کاهش داده و حالا بهترین دوربین تک لنز در میان تلفن‌های هوشمند متعلق به تلفن هوشمند میان رده معرفی شده در سال 2018 توسط شرکت اپل است.

  • مدیریت
  • آذر 25, 1397
  • 284 بازدید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!