خرید اپل آیدی

آیا میدانستید که چگونه اپل توانست به این محبوبیت دست پیدا کند؟

به عنوان یک کارآفرین سریال مستقر در شیکاگو، من یک چشم انداز منحصر به فرد در مورد چگونگی این شهرستان کسب و کار خود را پشتیبانی می کند. این که آیا آن را جذب استعداد های مهندسی، تشویق نوآوری و یا جشن برنده ما، من آن را دیده ام.

در طول سه سال گذشته، یک چیز روشن است: محیطی که در آن خريد اپل ايدی MarkITx امروز عمل – تقویت شده توسط سیاست از دفتر شهردار و همچنین حرکت از جامعه راه اندازی تکنولوژی آینده – تا منجر به رشد شرکت ما بوده است.


بسیار شده است در مورد جامعه فناوری شیکاگو در طول چند سال گذشته نوشته شده است. تعداد مشاغل فن آوری بیش از یک سوم تا حدود 40000 از سال 2011. یک برنامه فن آوری شهرستان را افزایش و چشم انداز شامل تعهد به زیرساخت های مدرن، جوامع هوشمند، و نوآوری در فن آوری – که همه بنیادی برای رشد می باشد.

از روزهای اولیه ما در داخل 1871 تا سنگ فرشهای در روز گوگل نسخه ی نمایشی به 4000 عضو در 5 قاره، MarkITx نخواهد بود که در آن ما امروز اگر برای آب و هوا حمایتی پرورش با سیاست های شهرستان است و کسانی که اهمیت یک جامعه با تکنولوژی قوی به رسمیت نمی شناسد. ما برای اولین بار به رسمیت شناختن است که نوآوری و رشد از هر نوع در خلاء اتفاق نمی افتد (ما زخم جنگ رو به آن را اثبات کند). ما این واقعیت است که گاهی اوقات شما باید مخل را تحت تاثیر قرار تغییر قدردانی میکنیم.

این که apple آیا شما یک عضو از جامعه فناوری شیکاگو، یک مدافع برای رشد اقتصادی، و یا فقط یک Chicagoan مفتخر به در این شهرستان زندگی می کنند، آن را سخت به انکار این واقعیت است که اپل سرمایه گذاری در فن آوری یک چیز مثبت برای همه ما است.

یک دور دوم انتخابات برنامه ریزی شده برای آوریل 7 وجود دارد و من همه را تشویق به شرکت در دموکراسی های خود را. خارج و رای! اگر سوالی دارید مربوط به رای دهندگان و یا شما مطمئن که برای پیدا کردن محل رای گیری شما، لطفا این پرسش و نیست.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!