چرا بعد از خرید اپل ، به اپل ایدی نیاز داریم ؟

در صورتی که شما  از دارندگان کی از  دیوایس های اپــل همانند :  آیپاد  ، آیفون ، آیپد و مک هستید، باید به این نکته توجه کنید که برای استفاده از تمامی امکانات دیوایستان شما نیاز به یک شناسه دارید.

به این شناسه اپل آیدی می گویند که کاربردهای زیادی دارد و می توانیم آن را کلید ورود به امکانات اپل بدانیم. در گام اول اگر دیوایس خریده اید و هدف دانلود اپلیکیشن از AppStore داشته باشید، بـــدون داشتن apple id این امکان وجود ندارد.

 اگرچه اپل ایدی امــکانات دیــگری نیز نظیر FaceTime, iMessage, iCloud, Find My iPhone, Find My Friends, Game Center و …  را هم برای شما مهیا می کند ، که هر کدام از سرویس های نام بردهدر بالا استفاده از دیوایس های اپل رابرای شما به ارمغان می آورد.

اپل آیدی

سرویس iCloud :

فضای مجــازی  اپل این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید اطلاعات وارد شده در دیوایس های خودتان را مثل :  عکس، فیلم، شماره تلفن، یادداشت و …. را ذخیره بکنید. و علاوه بر ذخیره اطلاعات، امکان مچ کردن اطلاعات نیز وجود دارد، این یعنی اینکه  که اگر با آیپد خود عکس انداخته  باشید، می توانید عکس را در مک یا دیگر دیوایس اپلی خود که با اپل آیدی خودتان  فعال شده است، مشاهده بفرمائید . در حالت پیش فرض اپل به هر اپل آیدی 5 گیگابایت فضای رایگان  می دهد ولی در صورت نیاز می توانید فضای بیشتری را با پرداخت هزینه اجاره کنید .

سرویس آیکلود

سرویس FaceTime :

یکی از ویژگی های خوب اپل  ، امکان برقراری تماس ویدیویی میان دیوایسهای اپلی است . اگر شما آیفون، آیپاد، آیپد و یا مک داشته باشید هیچ فرقی ندارد چون در هر دو سیستم عامل اپل یعنی OS و iOS این سرویس هست.

سرویس فیس تایم

سرویس iMessage :

اگر از دیـوایس های اپلی همانند آیپد و آیپاد استفاده می نمائید ، این سرویس برای شما بسیار کارآمد است زیرا این امکان را به شما می دهد تا با اپل آیدی خودتان با دیگر دوستان اپلی خودارتباط برقرار کنید. همچنین این سرویس امکان ارسال صدا، تصویر و مخاطب را نیز در خود جای داده است .ونیز این سرویس مختص به آیپاد و آیپد نمی باشد و دیگر دیوایس ها نیز می توانند از آن بهره مند باشند.

سرویس آی مسیج

سرویس Find My iPhone :

بعضی از کاربران  دیوایس خود را گــم کرده اند یا از آنها دزدیده شده  و دنبال راهی برای یافتن دیوایس اپلی خود می گردند. این سرویس به  کاربر کمک می کند زیرا می توان با فعال کردن آن، دیوایس فعــال شده با اپل آیدی را در هر حالی و هر مکانی زیر نظر داشت و آن را کنترل نمود. از دیگر امکانات این سیستم  به حذف اطلاعات درون دیوایس از راه دور، پسورد گذاری در دیوایس از راه دور و مکان یابی و مشاهده دیوایس روی نقشه قابل ذکر می باشد.

سرویس جستجوی آیفون

سرویس Game Center :

فکر کنید در خانه نشسته اید و با همکارتان که در مکانی دیگر حضور دارد، بازی از راه دور انجام دهید.Game Center به شما اجازه می دهد که با اپل ایدی خودتان و دیگر دوستانتان اپلی خود بازی های آنلاین و چند نفره را  انجام دهید.

سرویس گیم سنتر

سرویس Find My Friends :

این سرویس را به احتمال بسیار زیاد برای همه شما جذاب  است چون به کمک آن می توانید دوستان و اقوام خودتان  را روی نقشه ببینید و همچنین بتوانید آنها را کنتــرل کنید. البته کسی را که قصد دارید روی نقشه ببینید، باید دیوایس اپلی داشته باشد و با اپل آیدی معینی فعال کرده باشد.

سرویس جستجوی دوستان اپل

سایت خرید اپل آیدی ، خرید اپل آیدی را به 2 روش به فـروش می رساند :

روش اول :

خرید اپل آیدی به صورت آنلاین ( معتبر آمریکا ) ، که در این حالت بعد از پرداخت بصورت خودکار یک اپل آیدی معتبر امریــکا دریافت خواهید کرد.

روش دوم :

خرید اپل آیدی با ایمیل خودتان ( معتبر آمریکا )  می باشد که در فاصله زمانی 1 الی 24 ساعت روی ایمیــل وارد شده در هنگام خــرید  ساخته می شود و برای شما ارسال  می شود .

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!