آشنایی با برنامه iCloud

 یکی از امکاناتی که پس از خرید اپل ایدی به آن دسترسی خواهید داشت ، مدیریت دیوایس خود به وسیله ی برنامه آی کلود می باشد . 

وقتی اکانت رایگان iCloud خود را ثبت می کنید ، ۵ گیگابایت فضای رایگان در سرویس ابری شرکت اپل یعنی iCloud دریافت می کنید. اکانت iCloud شما و همین طور حجم حافظه آن به اپل آی دی شما وابسته است. اگر نیاز به میزان حافظه بیشتری داشتید می توانید با پرداخت مبلغی معین به صورت سالانه، حافظه اکانت خود را به ۱۵، ۲۵ و یا ۵۵ گیگابایت افزایش دهید.

افزایش طرح اکانت iCloud هم از طریق دیوایس و هم از طریق مک شما قابل تنظیم است . تنظیمات طرح اکانت از جمله کاهش میزان حافظه هر زمان که بخواهید قابل تغییر یافتن است. در ادامه این مقاله به شما نشان می دهیم که چطور می توانید این تغییرات را انجام دهید. هر چند در حال حاضر بسیاری از کاربران همان طرح رایگان ۵ گیگابایتی را انتخاب می کنند .

 داده هایی که می توانید در icloud ذخیره کنید

شما می توانید در iCloud، بکاپ های iOS ، ایمیل ها ( که به سرویس میل iCloud اپل متصل هستند ) و همین طور پرونده هایی از نرم افزار های مبتنی بر iCloud را که از Documents in the Cloud پشتیبانی می کنند ( مثل سه نرم افزار موجود در مجموعه iWork و بسیاری از نرم افزارهای اصلی و متفرقه دیگر ) را ذخیره کنید.

فروش اپل آيدي ارزان

اگر به صورت روتین عکس های دیوایس خود را با سینک کردن با  iPhoto در مک یا در Dropbox یا هر سرویس دیگری بکاپ می گیرید می توانید با خیال راحت بکاپ گرفتن برای Camera Roll را غیر فعال کنید و با این کار حجم زیادی از اکانت خود را خالی کنید. مجددا لازم به تذکر است که با این کار عکس های شما فقط از اکانت iCloud حذف خواهد شد و در خود دیوایس که عکس ها ذخیره شده اند همچنان دست نخورده باقی خواهند ماند.

 گیفت کارت اپل رایگان

پاک کردن بکاپ iCloud دیوایسی که دیگر به آن احتیاج ندارید:

پس از اینکه یک دیوایس جدید را جایگزین دیوایس قدیمی خود می کنید متوجه می شوید که iCloud همچنان بکاپ دیوایس قبلی را نگه می دارد و جای بکاپ های مهم تر را اشغال می کند. خوشبختانه شما به راحتی می توانید از دست این مشکل خلاص شوید.

در مورد مزایای استفاده از اپل آی دی بیشتر بدانید . 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!